Haha,nej det stämmer inte! kring 30cm i Arvidsjaur, något mer i Arjeplog, kring 40 kanske...hur mycket är det i arvidsjaur/arjeplog nu? hörde rykten om att det var 1 meter i arjeplog? stämmet det? :x
Haha,nej det stämmer inte! kring 30cm i Arvidsjaur, något mer i Arjeplog, kring 40 kanske...hur mycket är det i arvidsjaur/arjeplog nu? hörde rykten om att det var 1 meter i arjeplog? stämmet det? :x
hahah okey , tur att jag inte for dit idag då och kördeHaha,nej det stämmer inte! kring 30cm i Arvidsjaur, något mer i Arjeplog, kring 40 kanske...
Prata med en boende i byn idag. Han sa att det va runt 3dm där nu.är det så pass illa? läste att dom planerat att öppna backen/liften vecka 47. därför jag trode det skulle vara mer
tyvär så har vi inte så mycke snö ,mer ska ju komma men är väl mellan 5-10 cm i ellstockholmo nu. mvh 08an13 cm på baksidan i piteå, varit kallt länge nu och nu får de f*n ta och komma lite mer! 08orna har ju mer snö än vi -.-
En kompis var där och körde skoter förra helgen, så det är nog ganska mkt snö därHur ser det ut i kåbdalis & kronogård nu? ska väl ev. dit över nyår om det inte blir kittelfjäll eller dylikt, förra vintern var det då 60cm snö i mitten av december i kronogård om jag inte minns fel, mvh
Haha, inget illa ment ;Dtyvär så har vi inte så mycke snö ,mer ska ju komma men är väl mellan 5-10 cm i ellstockholmo nu. mvh 08an
Här är det bara kallt och klart >.< hur många grader har ni?ingenfara, snöar som sjutton nu
Det ligger på runt -4 här 2 mil norr om StockholmHär är det bara kallt och klart >.< hur många grader har ni?