Snödjup runt Dalarna

rocketman

Välkänd medlem
25 dec 2010
555
3
18
Hallsberg
Nya skotern hämtad nu fattas de bara SNÖ , ska ju komma nån dec eller så i fredriksberg nu i veckan nån som vet om det är åkbart där då till helgen som kommer ? e ju liiiiite sugen kan jag säga
 

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Nya skotern hämtad nu fattas de bara SNÖ , ska ju komma nån dec eller så i fredriksberg nu i veckan nån som vet om det är åkbart där då till helgen som kommer ? e ju liiiiite sugen kan jag säga
Ja körbart är det ju...flera kompisar var ute i helgen och jag själv körde ju förra helgen...och nu till helgen skall jag upp igen så det blir nog en sväng på lördag
 

rocketman

Välkänd medlem
25 dec 2010
555
3
18
Hallsberg
Ja körbart är det ju...flera kompisar var ute i helgen och jag själv körde ju förra helgen...och nu till helgen skall jag upp igen så det blir nog en sväng på lördag
ok kommer nog upp , hur mycke snö är det ca ? förhoppningsvis kommer det en dec eller så ons-torsd tänkte åka upp söndag
 

Mhjax

Välkänd medlem
27 mar 2005
630
0
16
Ja körbart är det ju...flera kompisar var ute i helgen och jag själv körde ju förra helgen...och nu till helgen skall jag upp igen så det blir nog en sväng på lördag
Skall upp och kolla över läget på lördag med :D
 

repeter

Välkänd medlem
4 okt 2005
1.272
0
16
Borlänge
Det är förbaskat gropigt efter lederna kring bösjön bort mot noppikoski. Inte kul alls. Så vi åkte aldrig mot noppi som planerat. Idag tisdag
 

Lynxer

Välkänd medlem
18 jan 2009
440
0
16
Uttran
Någon som har tips på boende i Ljusdalstrakterna?
Gärna i anslutning till led och helst några snäpp över vandrarhem.
 

Braggerman

Välkänd medlem
17 okt 2010
118
0
6
www.motosnow.se
Jag och Braggeman var upp i lördags, var runt 70cm. Enligt mig så var det helt perfekt. Ska väl komma snö under veckan också!
Jepp, alldeles riktigt men fi faen onsdag och fortfarande däck i feber säger kroppen, om lekamen orkar blir det tur på lördag igen.

Ok kanske lite beroende på väder också då.