nog finns det snö om 20 år kanke något mindre på en del ställen eller MER.
miljön är viktig men det första vi alla mäniskor på planeten mäste göra är att total förbjuda vulkaner
för dessa skitar nämligen var o en ner mer än vad hela industialismen (fabriker fordon etc ) har gjort sedan dess begynnelse 1750 talet fram till i dag och att tro att vi kan påverka den globala uppvärmningen/nedkylningen är enligt en hel del forskare befängt,
så vem ska man tro på
forskare sponsrade av politiker som vill slita ur folket skatte pengar ellr forskare som faktiskt har koll på hur saker förhåller sig..
i stora städer blir ju intensiteten i trafik etc större och kan skapa tex smoog .bla italien har dessa problem där får man bara köra med sin bil vissa veckodagar,dvs halva veckan beroende på slutsiffra smart va
nä inte ens nära ,följden av detta blev att folk skaffade sig en bil till för andra delen av veckan dvs MYCKE mer bilar.
jag anser att det råder en miljö hysteri i sverge,för vi är nog i särklass det bästa landet på att värna om miljön.vissa saker kan ju faktiskt vara viktigare än milöö tex gruvor ,fabriker, rekreation för har jag inte arbete kan jag inte försörja mej å då dör jag till slut
ett prakt exempel på kapital förstöring är försvarsmaktens miljöanpassning