Snopro 440/700 one of a kind

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
vart har ni köpt mattan? och vad kostade den? ser jävligt bra ut måste jag säga.. släng gärna in ett filmklipp :cool:
Köpte den av en privatperson :) tror nypriset ligger på 8600 kr om jag inte minns fel. Slänger upp en film i helgen bara det inte blir -30...
 
Last edited:

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
För er som väntade på ett filmklipp under helgen kan jag hälsa att pga ett större oväntat haveri på team_skidoo's xp i helgen prioriterades inget filmklipp på snopron. Imorgon kommer det däremot upp ett om allt går som det ska! Håll utkik! :)
 

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
Bjuder på någon härlig resbild och även bild på pipan och stagen som blev lackerade igår :) Vi behöver även hjälp med vilka loops vi ska ha! Vad tycker ni? Rosa eller svart? Bild längre ner...

Härliga tider








Visst äre en viss nyansskillnad på loopsen och den övriga rosa färgen men det kanske funkar? Vad tycker ni? Rosa eller svart? :D


 

someone

Välkänd medlem
16 nov 2006
265
0
16
Självklart ska ni ta dom rosa, inget snack om saken! "One of a kind" är ju rubriken och jag har aldrig sett rosa krokar på c&a pro skidor förr! Sen tycker jag ni kan ta bort 440 märket i slutet på tunneln. för övrigt riktigt läcker Snopro :becky:
 

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
Kort videoklipp, sämst ljus men :)

[video=youtube;Pp7FtLIbXPY]http://www.youtube.com/watch?v=Pp7FtLIbXPY&feature=player_profilepage[/video]
 

sexid

Välkänd medlem
19 jul 2010
232
0
16
övik
Går ju alltid åh dra lite färg av samma nyans på loopsen.
Då gör de ju inte så mycket om färgen skulle nötas. :)
 

Byrje1

Semi PRO sledder
23 okt 2009
185
0
0
Ume�
Problem!!! Ett insugsgummi har spruckit så nu behövs ett nytt. Om det är någon som har ett som ligger och skräpar så släng iväg ett PM till mig eller mangee.
 

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
Då var ett nytt insugsgummi fixat. Nu ska vi bara skruva dit de sen på söndag bär det av till hemavan i en vecka!! :) Tråkigt nog börjar den här tråden nå sitt slut men hoppas ni som följt projektet haft en rolig läsning :) Nya projektplaner har redan börjat spås då sommaren närmar med stormsteg och då vill man ju också kunna köra skoter.

Ni som ska till hemavan får väl hålla utkik efter rosa-faran!

Hoppas vi hörs snart igen och då med ett nytt projekt på G :ciao:
 

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
Bildbomb! kom på att vi aldrig tagit några bra bilder på skotern i sin helhet så här kommer nåra! :nuts:





















 

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
Nice =)
Ser att ni är från Umeå, vars brukar ni vara och köra runt Umeå?
Brukar köra mest kring sörfors men även en bit norr om umeå mot sävar hållet ungefär :)

Ser ju riktigt brutal ut denna;)
tackar! :)

Den blev ju hur underbar som helst!
Vill ha faktor, bra jobbat! :)
tackar! :)

Det bästa är ju inte att det bara blev sjukt snygg, det bästa är ju att den går som ett troll! Inte så många som hakar på rosa-faran upp till 100 skulle jag tro. Drog i alla fall en xp 600 med v-kitt,44as, nerdrevad som ingenting och drog även en mxz 800 -01 med 44as, nerdrevad :)
 

someone

Välkänd medlem
16 nov 2006
265
0
16
Det bästa är ju inte att det bara blev sjukt snygg, det bästa är ju att den går som ett troll! Inte så många som hakar på rosa-faran upp till 100 skulle jag tro. Drog i alla fall en xp 600 med v-kitt,44as, nerdrevad som ingenting och drog även en mxz 800 -01 med 44as, nerdrevad :)[/QUOTE]

Haha... Det skulle ju vara hemskt om kissen inte hängde på en 600 som är standard i motorn när du kör en 700 med pipa... prova köra ifrån en Rs venture, då kommer ni att bli paff över vad yamahan går! :)
 

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Haha... Det skulle ju vara hemskt om kissen inte hängde på en 600 som är standard i motorn när du kör en 700 med pipa...
600:an är ju nyare..

Nog tror jag en RE 600 drar en wildcat 700 även om kissen har 700 och lynxen 600 kubik!