Ni som inte kom dit behöver inte ångra er... det var inte värt pengarna.
Dåligt organiserat. Själva körningen var bra på lördag, men det var så struligt med aktiviteterna, och de två utlovade middagarna som skulle ingå i priset visade sig vara bara lördag kväll. STORT tack till Jonas!
Oki. Hoppas på mera skoterkörning till nästa gång.Helt klart var lördagen skoj, men tror jag var så ivrig eller kanske inte bara jag. Det blev att vi splittrades oss flera gånger men det var het kalrt skoj.bilan var tyvär inget som föll i mitt tycke.Tyckte det var skoj att träffa lite nytt folk(Falun gänget trevlig tur,va rädd om maskinerna ))under helgen.
Mer skoter åkning åt folket
Dagens körning blev tillslut riktigt grym, tack Jerry, Dick och Patrik mfl!
Men till nästa gång (för det förutsätter jag) så borde man satsa mer på själva skoterkörningen då det mörknar rätt tidigt... och lägga andra aktiviteter tidigare eller efter åkningen.
Nu vet jag inte hur det var i övrigt kväll och morgon då jag bara var där på dagarna för att köra sönder skotern
Men jag är helt klart nöjd med helgen!
Totalt fiasko för mig iaf, körde ner dryga 40 mil från Umeå för att hinna köra 3 j-vla mil innan jag slog sönder bakre boggiedämparen
Fick iaf se en massa av hotellrummet
Fick även sitta som en j-vla idiot i entren i 3 timmar på att resten av gänget som var men skulle köra av sig lite på söndagen....eftersom vi hade min bil var jag jävligt sugen på att bara lasta upp och sticka
Vi diskuterade en heldel på hemvägen.
Vi kände oss missnöjda dels var lederna i ett bedrövligt skick dels var upplägget väldigt oplanerat.
Det kändes rent spontant som att vi touringåkare inte hade något där o göra.
På upptaktsmötet på fredagkväll o i baren fällde en del av tidningens personal en del kommentarer som "jag vill då inte köra med tjejerna" om det även omfattade oss touringåkare ska jag låta vara osagt men några av dom som var med i vårt sällskap tog väldigt illa vid sej o kände sej utstötta det fick till följd att vi beslutade oss för att åka på en egen utflykt på Lördagen o inte deltaga i dom planerade aktiviteterna
Personligen uppskattar jag dom personliga kontakter jag knöt under hälgen det kändes uppriktigt o jag fick ut väldigt mycket av träffen.
Ska ni köra en till träff framöver bör ni tänka över erat upplägg mycket noga tex bör ni inte lägga tester samma vecka, om ni helst vill ha hopp o lek skotrar med säj det då så vi kan åka någon annanstans den hälgen.
Tack Engström o framförallt Jimmy för hjälpen jag hör av mej i veckan.
Jag håller med om att det blev dyrt det uppgorda priset på ca 1650 gällde tydligen inte o vi fick betala extra för maten o två ledavg trotts att vi bara hadde en skoter.
Totalt 5800kr för Torsdag-Söndag.
Detta med tjejerna är en kommentar som jag missade iaf, men jag kommer givetvis ta upp det med gruppen. Vad gäller planeringen så tar jag till mig det.
Angående priset så ska jag ta detta med Kent direkt imorgon. Vi på Snowmobile har inte fått någon del av det ekonomiska. Vi har gjort detta utan vinning för att få träffa er läsare.
Trist att det finns de som är missnöjda, vi ska diskutera detta intern och se vad vi kan göra bättre.
Kan säga att ja tyck det var en bra helg. Kanske man skulle ha lagt mer prio på skoter körning o haft dessa tester som en mer bisak på em/kväll men samtidigt var ju om ja inte förstod det fel meningen att man skulle se hur dom jobba!!Och det är väl så här dom jobba. Men tyck det var mycke trevligt o välbemöt av "crewet" med trevliga samtal med de man hann tala med!!
Blir detta fler gånger kommer då jag att lasta o fara igen!! (allt blir till vad man gör det till)