SRX 700 Uppväckt från de döda

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
Sitter å kollar på bilden å inser att den är inte klar, måste riva av Trailingarmarna å lacka dem svarta eller orginal blå, stör mej nått grymt på att dom är gråmetallic
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
påstår du att du har byggt ett garage för 700tusen kronor?
nu får du väll endå lugna dig lite?måste väll endå vara ett hus med i dom där 700tusen.låter mer rimligt.

har för mig vårat på 140kvadrat å låg takhöjd,som ditt.kostade ca 150kkr.
 

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
Ot ännu mera...
Botten plan är 200m2. 80m2 är de 5m takhöjd 120m2 är det 2,4 i takhöjd.
Övervåning 120m2 fördelat på 100m2 festlokal med bar och storbildstv soffa för 18pers,10m2 kontor, 10m2 omklädning/toalett.
Kostnad 1,8mille varav 700 kommer från min plånbok...
Lite mera bilder än den Rasmus delade med sig av...
http://www.pixbox.se/alb_show_id825110_page0.html
 

Xtc_700

Välkänd medlem
31 jan 2009
160
0
6
Dalarna
Ot ännu mera...
Botten plan är 200m2. 80m2 är de 5m takhöjd 120m2 är det 2,4 i takhöjd.
Övervåning 120m2 fördelat på 100m2 festlokal med bar och storbildstv soffa för 18pers,10m2 kontor, 10m2 omklädning/toalett.
Kostnad 1,8mille varav 700 kommer från min plånbok...
Lite mera bilder än den Rasmus delade med sig av...
http://www.pixbox.se/alb_show_id825110_page0.html

OT:

Är crossen en kx 250 -93? :cheesy:
 

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
bara jag som tycker att matta ser lite slak ut?:argh:
Jorå mattan var slak som en döfisk när bilden togs strax innan middag, men nu är den spännd av förväntan inför morgondagens provtur :p

Tack för fint gensvar till er andra.

Ang. inneboende i garaget tror jag att jag må säga pass. Men skulle det strula för nån så kan jag låna ut en plats över en helg, övernattning går att lösa på övervåningen i en soffa, vatten tv å micro finns oxå så man kan överleva länge utan att lämna garaget :p (rätt skönt när man blir utvisad av sambon :))
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Ang. inneboende i garaget tror jag att jag må säga pass. Men skulle det strula för nån så kan jag låna ut en plats över en helg, övernattning går att lösa på övervåningen i en soffa, vatten tv å micro finns oxå så man kan överleva länge utan att lämna garaget :p (rätt skönt när man blir utvisad av sambon :))
Jag hade gjort vad som helst för att bli utvisad... :becky:
 

AC_zr

Välkänd medlem
2 sept 2008
1.074
0
16
vilhelmina
Tack för fint gensvar till er andra.

Ang. inneboende i garaget tror jag att jag må säga pass. Men skulle det strula för nån så kan jag låna ut en plats över en helg, övernattning går att lösa på övervåningen i en soffa, vatten tv å micro finns oxå så man kan överleva länge utan att lämna garaget :p (rätt skönt när man blir utvisad av sambon :))
hade sagt att sambon fick huset och sen hade jag bott i garage :argh: du måste väl jobba där när ud ha kontor och allt möjligt i de där garage?
 

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
hade sagt att sambon fick huset och sen hade jag bott i garage :argh: du måste väl jobba där när du ha kontor och allt möjligt i de där garage?
Offtopic:
Nope, rent å skärt hobbygarage. Kontor har jag helt enkelt för att inrymma literatur och datorer.
Att de blev partylokal på övervåningen är mest en slump, var tänkt som föråd uppe frånbörjan men ramlade över 50"tvn å sofforna gratis i åre och en polare sponsrade med biljardbord. Sen blev de som den blev bara...
Micro, kyl osv är praktiskt att ha så om man har polare på plats så kan de värma en billys om de blir hungriga eller så.

Ontopic!

Nu är den provkörd! allt funka som de ska, bara att de saknas en meter snö minst!
 

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
Dags för mera skoter och mindre garage prat :p
Förgasargrejer kom idag från KN bland annat djupare "bultar" till flotörhusen

Annars känner jag mej rätt klar med MSRX bygget för den här gången. Men mer ombuggnader till våren/sommaren antar jag.
 

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
Hobbygarage kan du skiva upp att de är, visst finns tanken på att starta nått eget men har inte tid för de i livet just nu då jag köpt kåk å väntar smått i vår. Blir nog att hitta ett vanligt kneg så fort som möjligt så man slipper ams gnäll...
Den e rätt rå att köra oxå, neddrevning och 8k hjul gör mycket :p
 

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
påstår du att du har byggt ett garage för 700tusen kronor?
nu får du väll endå lugna dig lite?måste väll endå vara ett hus med i dom där 700tusen.låter mer rimligt.

har för mig vårat på 140kvadrat å låg takhöjd,som ditt.kostade ca 150kkr.
För att tydlig göra lite....
Står på fotsteget på min Suburban fotar från högdelen av garaget mot lågdelen där polarens SRX hänger å vänter på MM700 boggie å ny 44s matta.
Host host... Man kan med lätthet se skillnad på takhöjd låg/högdelen av garaget...
Passade även på att julpynta lite med två huvar