jag ska aldrig mer sladda en skoterled
jag ska aldrig mer sladda en skoterled
Härlig bild, är det taget på Långträskberget/Hornliden-området ?Får tacka våran guide "snökungen" för en helt underbar dag i pudret. Blev totalt 9 mil pudersurf i en mycket trevlig & rolig terräng!
Längtar redan tebaks! Lär somna gott ikväll dock...
Det är något grymt med vatten, det går som en Tsunami-våg framför bandvagnen och sladden.Verkar vara ett stort problem just nu..... med ovanivatten alltså.
Hade nog suttit fast med pistmaskinen förra veckan om inte cylinderfästet lossade när jag skulle iväg så det blev en enkel snowmover istället - tack och lov.
Nej den är faktiskt tagen kring akka...:cheesy:Härlig bild, är det taget på Långträskberget/Hornliden-området ?
Rätt inställning.Eftersom min "vänner" tror i sin enfald att Skellefteå erbjuder samma åkning som arvidsjaur så uteblev söndagstrippen!!!!
Men kommer boka en stuga på camp gielas inom de närmsta helgerna - och om ingen vill med, så kör jag fan själv
Eftersom min "vänner" tror i sin enfald att Skellefteå erbjuder samma åkning som arvidsjaur så uteblev söndagstrippen!!!!
Men kommer boka en stuga på camp gielas inom de närmsta helgerna - och om ingen vill med, så kör jag fan själv