Tärnaby Hillclimb 2013

mcx 1200

Medlem
10 nov 2011
36
0
1
Beklager for at jeg skreiv feil dato:) Er kommet på stugan i Hemavan, vært en tur med scooteren. Sitter og tar meg en stor stärk som dere kaller det:)
 

Blackbull

Välkänd medlem
18 mar 2013
106
0
6
Umeå
Beklager for at jeg skreiv feil dato:) Er kommet på stugan i Hemavan, vært en tur med scooteren. Sitter og tar meg en stor stärk som dere kaller det:)

Skål! :blink1:
Hur ser det ut med underlaget o poliser där borta? Hört det ska vara 17st poliser i tjänst.
 

potatisgrisen

Välkänd medlem
21 jan 2013
1.563
3
16
flarken
nackdelen med en nykterhetskontroll kan ju va att avgassystem och avsaknaden av belysning kan uppmärksammas samtidigt. men självklart, enbart blåskontroller är ju bara bra
 

Blackbull

Välkänd medlem
18 mar 2013
106
0
6
Umeå
Hur tror ni underlaget kommer vara? Det brukar ju vara löst som socker på dagarna där uppe vid påsk o stenhårt på kvällarna då allt fryser på o tävlingen är ju rätt sent?
 

mcx 1200

Medlem
10 nov 2011
36
0
1
Litt OT, men ble stopet på statoil i fjor vinter i nykterhetskontroll. tenkte mitt når jeg svingte inn på stasjonen med 3" eksos:) de sa ingen ting, men ønsket meg god tur videre.
 

mcx 1200

Medlem
10 nov 2011
36
0
1
Er det noen som har noe info ang parkering/oppmøte plass?
Er ikke for mye info før denne tävlingen.... Kan jo bli enormt med publik, så er jo grit å vite noe før vi kommer.
 

Blackbull

Välkänd medlem
18 mar 2013
106
0
6
Umeå
Er det noen som har noe info ang parkering/oppmøte plass?
Er ikke for mye info før denne tävlingen.... Kan jo bli enormt med publik, så er jo grit å vite noe før vi kommer.
Jag tror det stod tidigare på hemsidan, inskrivning mellan 16-17:00.
Första körning börjar 18!