Skall väl vara en bild från pressvisningen. Om det är sant eller ej vet jag inte, var inte där själv.
Det är bilder från Yamahas visning av 2013 års modeller i Åre som man hade för återförsäljarnaMen är det där en officiell model? är det inte bara nå snubbe som slängt öhlinare på sin xtx?
att Yamma o Arctic skulle kopiera Brp:s recept vad gäller lynx-skidoo typ?Låter som att de väntar på nåt...
Månne om det finns en viss risk(möjlighet?) att det kan bli Yamarcticar till 2014?
Ex. Apex-motor eller T-Nytro-rova i nåt Arctic-chassi? Kanske nån skulle gilla.
Snacket om "Yama Cat" vet jag inte vad jag ska tro om, även om jag glatt skulle välkomna det. Arctic Cats fina chassin med Yamahas oslagbara 4T motorer, kombinationen kan inte bli mycket bättre.Allt snack om 2014 är bara spekulationer det med ?
Jag tänkte kolla i mora nu på måndag, ska försöka komma ihåg att kolla..Testade en TTX idag, den känndes betydligt lättre än min 11a, man satt betydligt högre och skönare tyckte jag, och vilka dämpare!
Riktigt trevlig.
Glömde fråga vad den vägde.. Någon som har koll? Eller som ska på roadshowen och kan kika på sidan av chassit där det står!
De borde ju kunnat banta ner några kilo tycker man!
Var och kollade, de hade en ttx och en apex tror jag... Helt öde och ja två skotrar... Hur som såg ttx:en ut som en lowrider.. Ska den vara så låg? Fanns ingen uppgift om vikt och jag var i chock av den magra uppställningen av skotrar och det faktum att jag var ensam.. Hade tänkt köpa någon del till min skoter men glömde alldeles av det...Ja, kika om du kommer ihåg vore kul att se om det skiljer någonting!
274 står det iaf på min XTX -11
Det kanske inte var luft i floatarna..Var och kollade, de hade en ttx och en apex tror jag... Helt öde och ja två skotrar... Hur som såg ttx:en ut som en lowrider.. Ska den vara så låg? Fanns ingen uppgift om vikt och jag var i chock av den magra uppställningen av skotrar och det faktum att jag var ensam.. Hade tänkt köpa någon del till min skoter men glömde alldeles av det...
TTX har Öhlinare, inte floatDet kanske inte var luft i floatarna..
brist på skidlyft var det inte på den jag körde iafMåste ju erkänna att jag är svag för Yamahas design på Nytron men hade ju gärna både sett och känt på M-tx:en 162" men som sagt lite dålig med skotrar...
Med tanke på att ttx:en styrde lättare och helt utan skidlyft så kan de väll helt enkelt vara så att de sänk den, många som gjort det själva och fått samma resultat so du nämner..