Nog ganska svårt att definera ordet bra led bra poäng Micke men om "nån" sätter skalan så borde det gå att efterleva, bredden tex trampad led och inte bara sladdad är väl ett bra mått, hur ofta den sladdas kan vara ett mått...jag menar vi har ju bra vägar och mindre bra...några större leder borde kunna gå i bräschen, tekniken går ju så sakteliga framåt, finns ju fartkameror , bord eju gå å ha ledskick kameror...om ni förstår mig, jag vet att det inte finns pengar och ingen är sugen, men nånstans kan man ju börja, iden måste ju ochså födas, vi har klass 2-3 leder i högland, smala men väl sladdade och bra märkta, lite bättre skyltning och breddning kräves nog för en 4 á...höglands mack är dock stängd så jag hoppas att dom tar ner skylten på fjället där det står att det finns bensin...?!?!?!?
Uppdateringen skulle kunna ske genom dylika chattprogram, kräves ju dock att man har folk som är intresserade och är ute rapporterar, inget man släpper fritt, då kommer 440 folket bara hitta på grejjs...eller har jag fel...
hur funkar det med betallederna, i funäs va, dom måste väl garantera visst standard?? elelr???