Strömsund!

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
nja, inte på msn.. runt 10 är de nåra från min APU plats som hade tänkt fara. Leka lite på vägen å så.

Får se om jag far, risken är att de blir för kallt/för dåligt väder..

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Kollt.. men pudret.. pudret! :afraid::afraid::afraid:
Tillåter hälsan blir det åka imorrn, oja.

Förresten...

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
SNÖÖÖ! SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! :D

Gjorde några vändor på sjön. Snacka om att pudersurfa:D Så fort man släpper gasen dyker den och att sitta ner och köra är inte att tala om :beer:

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Hehe. Nä, man ser absolut ingenting :) va nåra ggr igår som jag for av leden då jag både var snöblind och hade igenisade glasögon.. Direkt så kom all snön upp över huven å rutan styrde in allt i hjälmen.

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Tur att man slutar tidigt imorrn, hehe. Ut och bränna bensin :)
Synd att primären skulle behöva renoveras och ställas in :bawling:

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
ja 340t/r, tror faktiskt ja notera dig också, systemkamera runt halsen möjlitvis och röd tröja och svart jacka utanpå om ja inte minns fel? :p

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
btw, på hemvägen i lördags, började min skoter och sjabbla lite. den gick hur bra som helst och det sen plötsligt vart det ungefär som om man när man startat den och slage på choken så den sura ihop och dog. så det var bara att stanna och vrida igång igen :s sen gjorde den så cirka 4 gånger med 10-20 minuters mellanrum. ja fattade ingeting iochmed att den gick bra sen bara stanna, å sen vare bara att starta som om inget hade hänt. själv tror jag att det kan ha med att det var så kallt och all snö som kom in i skotern, möjlitvis nåt luftintag eller så.. annars äre nån som har bättre förslag?

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
ja 340t/r, tror faktiskt ja notera dig också, systemkamera runt halsen möjlitvis och röd tröja och svart jacka utanpå om ja inte minns fel? :p
Kan nog ha varit jag...:rolleyes: kommer upp lite bilder från "eventet" senare.
Jag tror jag såg dig iallafall, en systemkamera med en helvettes långt objektiv ?

et 340t/r: Tog du nåra bilder under dagen? Tyckte du hade skrivit tidigare i tråden att du skulle va där å fota :)
Det var ju så ***** kallt så när man tog av sig handsken så frös ju handen, blev bara några foton när vi provade sno hawken!

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
ja vette fan. koncentrera mig mer på vart jag hade händerna innanför byxan än folket omkring mig. vore fint med lite bilder :)