Jag å Stins1! satt å diskuterade huv delen ett tag i går.De vandrade bla från, svart med gröna dekaler till grön med svarta dekaler.. Gillade verkligen hans förslag om svart med gröna dekaler och gröna huv galler. Sen är jag lite sugen på en grön (green chrome) runta, men d skulle jag ha försökt fått tag på en som är lika hög som org rutan.låter bra! gillar huv idén skarpt, så jäkla snyggt med monster dekalerna på !
Jag å Stins1! satt å diskuterade huv delen ett tag i går.De vandrade bla från, svart med gröna dekaler till grön med svarta dekaler.. Gillade verkligen hans förslag om svart med gröna dekaler och gröna huv galler. Sen är jag lite sugen på en grön (green chrome) runta, men d skulle jag ha försökt fått tag på en som är lika hög som org rutan.
Passar inte huven från T660 till din? då får du ju Firecatlysen också.Jo, men då måste jag köpa en ny svart buk oxå.. å låta klä om dynan.. å då kommer kostnaderna att stiga i höjden. Och då jag är arbetslös från å med nästa vecka så tänkte jag mer på att göra mindre saker nu i sommar.
Men ja håller med om att de skulle bli snyggt med en helt svart skoter
Jo, den huven ska passa med lite modifikation av den. Det ska tydligen vara något på undersidan som tar i nått där under.Passar inte huven från T660 till din? då får du ju Firecatlysen också.
Jo, den leden kommer att försvinna då Jens och Gunilla Backlund ska bygga ett stort hus där.livat var det här nej men fick höra idag att leden som går upp vid trollön, bortanför båtklubben på näsviken ska försvinna pga husbygge, vilket betyder att man måste köra bort till harbäcken för att ta sig in på strömsleden osv?
Polaris har jag inte hört nått om men att Yamaha lägger ner är jag inte förvånad över då dom inte ens är riktiga återfärsälgare, dom är ju i sin tur återförsäljare åt Yamaha Center.ja polarishandlaren lägger ner inom en snar framtid, dom försöker sälja ut det dom har kvar nu så ska väl hinna dit hade ja tänkt. yamaha däremot har jag inte hört någonting om, nån annan? hokka har säkert kolla