Youtube : Här samlar vi sköna SKOTERfilmer.

Murre

Aktiv medlem
28 dec 2005
72
0
6
Högakusten
Henkkaa, det måhända. Men man kan ändå inte låta bli att undra ifall han verkligen har fått skoterkortet ännu. Med tanke på hur han kör och hur han beter sig efter leden tror jag inte han har åldern inne.. Dessutom är filmerna fruktansvärt värdelösa.

Henkkaa

Välkänd medlem
15 sept 2012
314
0
16
Haparanda
Jaa, du tänker så, då förstår jag, jo det var ganska dåliga filmer, men han kanske inte är bra på de där me filmer än, de kan jag säga att jag är värdelös på, men hans körning efter lederna var inte bra, ingen som blir glad av alla snöhögar på lederna...

camoplast

Välkänd medlem
11 dec 2012
110
1
18
Vindeln & Kvikkjokk
I stand corrected. Kunde inte tänka mig att det sommar/höst vackra Japan med dess blomning, samurajhistoria etc har såna vackra snörika vintrar :) Härligt att någons kamrat ska dit på skidsemester.

Arjeplogarn, du är en tönt!

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.628
100
63
Örnsköldsvik
I stand corrected. Kunde inte tänka mig att det sommar/höst vackra Japan med dess blomning, samurajhistoria etc har såna vackra snörika vintrar :) Härligt att någons kamrat ska dit på skidsemester.

Arjeplogarn, du är en tönt!
Det kallas berg:) nya Zeeland t.ex. har ju riktigt fint med snö också. Sen är ju inte Japan så tok långt söderut heller men:)