Mest meingslösa prylen man kan köpa till skotern

meningslösaste prylen du kan köpa skotern?

• Totalt antal som röstat
    280

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
Ofyyyyyyyyyyyyyfaaaaaaaan vad jag skulle vilja ha en sån där Tikka vildsound slutburk:D:D
Tänk att bara komma på rullen vettu ba BRAAAAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!!!
Men det är ju MIN åsikt och om någon annan tycker att det är skit med slutburk så accepterar jag den åsikten men jag behåller min åsikt:argh:
Det finns vissa här på forumet som gnäller skitmycke på såna som är för slutburkar och till dom säger jag bara GE UPP!!!
Seriöst har vi hört att ni inte gillar slutburkar och det accepterar i alla fall jag men ni verkar inte acceptera att vi är för slutburkar:eek:

Til sist säger jag bara: smaken är som :bootyshake:

Rednek

Välkänd medlem
29 aug 2006
138
1
6
det är sådana som du som gör att annat folk ogillar skoteråkare. Och ja, tycker du seriöst att det är "Häfftigt" med slutburk så ja, då är du en stor mega fjortis.
Vem har sagt nåt om att de är häfftigt? Jag tycker de låter fruktansvärt skönt, visst finns de dem som låter illa de kan jag hålla med om men de ska gå långt innan jag blir irriterad på dem! Det är inte slutburkar som förstör för "er" skoteråkare de är insidan på skallen!

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Ofyyyyyyyyyyyyyfaaaaaaaan vad jag skulle vilja ha en sån där Tikka vildsound slutburk:D:D
Tänk att bara komma på rullen vettu ba BRAAAAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!!!
Men det är ju MIN åsikt och om någon annan tycker att det är skit med slutburk så accepterar jag den åsikten men jag behåller min åsikt:argh:
Det finns vissa här på forumet som gnäller skitmycke på såna som är för slutburkar och till dom säger jag bara GE UPP!!!
Seriöst har vi hört att ni inte gillar slutburkar och det accepterar i alla fall jag men ni verkar inte acceptera att vi är för slutburkar:eek:

Til sist säger jag bara: smaken är som :bootyshake:
Så länge du håller dig på crossbanan skiter jag i vad du har för system.:evil:
Måste säga att jag gillar synen av förvåndande längdskidåkare när dom inte har hört en... vafan en skoter , den hörde vi inte..

Ser ut som d***** frågetecken då det går uppför dom att en del maskiner knappt hörs... där blev dom ju av med ett argument.

Synd bara att man inte får se minen på dom när det inte luktar 2t olja efter en heller.. :D

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
brukar inte ha nå problem att gå fram och montera bort sdlutburkarna från diverse idioters skotrar då man trädffar dom vid nån skoterstuga. Hatar alla idioter med slutburk

Kan bara säga, hade nån börjat skruva lös nånting på min skoter hade den individen fått åkt kälke hem, punkt slut.

Vilket sinnestillstånd befinner du dig i???? man lär sig redan som barn vad som är mitt och ditt, man ger fan i andras grejer.
sen sitter du o säger till nån här på forumet att han hör hemma på psyket... ja när man läser dina inlägg undrar iaf jag om inte du skulle ta en snabbvisit dit ett par månader...

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
det är ju allmänt känt att skotrar som lever om drar till sig mer irritation som sedan går ut över alla skoteråkare. Och att seriöst komma till en skoterstuga lr liknande med en ***** leva om burk visar bara att dom itne har något hemma på en skoter att göra. Du är konstig, tycker man lär sig redan som lite att man inte försvarar någon som förstört för en själv. och ja, det är exakt vad slutburkar gör. Och ska ma nfgå ha kvar friåkningen är det kanske dax att hela skotersverige gör något åt dom förbannade slutburkarna.

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
det är ju allmänt känt att skotrar som lever om drar till sig mer irritation som sedan går ut över alla skoteråkare. Och att seriöst komma till en skoterstuga lr liknande med en ***** leva om burk visar bara att dom itne har något hemma på en skoter att göra. Du är konstig, tycker man lär sig redan som lite att man inte försvarar någon som förstört för en själv. och ja, det är exakt vad slutburkar gör. Och ska ma nfgå ha kvar friåkningen är det kanske dax att hela skotersverige gör något åt dom förbannade slutburkarna.
Håller med att slutburkar låter relativt illa och att det stör till viss grad.
men jag kan även säga att det stör om det stör till 99% sånna som du som är själv skoteråkare då skotrar till mestadelen befinner sig i skogen efter leder.
Och detdär du säger att friåkningen försvinner mer och mer är pga slutburkar är kvalificerat skitsnack, det är tack vare alla snorungar som tycker det är fränt att åka nere på byn bland gårdar o vägar OAVSETT om dom har slutburkar eller ej.

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Attitydförändring...

Inte så ***** konstigt att det blir skoterförbud överallt när sådana som du får vistas utanför psyket.
Vilket sinnestillstånd befinner du dig i ????
Sen sitter du o säger till nån här på forumet att han hör hemma på psyket...
Jaa när man läser dina inlägg undrar iaf jag om inte du skulle ta en snabbvisit dit ett par månader...
Grabbar.... , Ta och "tagga" ner erat snack !

.
Och det där du säger att friåkningen försvinner mer och mer är pga slutburkar är kvalificerat skitsnack,
Det är tack vare alla dem som tycker det är fränt att åka nere på byn bland gårdar o vägar OAVSETT om dom har slutburkar eller ej.
Håller med till 100 % om detta !

.

Grillis

Välkänd medlem
7 jul 2007
570
0
16
Vuollerim
håller med Undie till viss del hade nån om så bara satt sig på min skoter hade det blivit komplikationer, och om nån öppnat huven på min skoter och jag sett dom pillade i nå då hade jag tagit lös doms egen slutburk sen hade dom fått den ner körd i halsen.

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Så sant så

fredguy

Välkänd medlem
28 nov 2008
1.086
0
36
Rolig tråd som jag helt missat! :eek:

Det som toppar min lista i onödiga saker är:

1. Dubbskydd på en skoter utan dubb :hmmmm:

2. Billet skydd till Trailingarms bulten..

3. 25mm Ripsaw matta

Jag hade då inte ens hört talas om "billet skydd" till trailingarms bulten! den lär ju vara meningslös!!

Annars vad gäller meningslösa saker är min lista för närvarande:

nr 1: SLUTBURKEN
nr 2: NEONLYSE????? PÅ SKOTER????? hallå!
nr 3: MÖRKA LYKTSKYDD