Bilder?Eller "Mossarivare", kostar ca. 10:-/st. + 1 st. vagnsbult och mutter per skida.
Fjädrar undan när man ex. vis kör på en sten, eller när man backar.
Behövs dom inte (Kanske i 90% av körningen) så viker man bara upp dom på skidan.
Har själv sådana på min F7, funkar helt perfekt.
Hur ser sånna ut och vars kan man få tag på dom?har sånahär man her i buken. före de gick edgen varm på skare. nu kan ja köra flera mil utan att den går varm
Hur ser sånna ut och vars kan man få tag på dom?
Varsågod, blev dock lite suddiga bilder hoppas att du ändå ser och förstår hur dom är monterade och funkarBilder?
Oops, gjorde dom visst hemliga, men nu är dom publika. :ciao:Nått skumt med bilderna...
"Behörighet saknas"
Exakt sån hade jag på min Summit 600 -05, helt bortkastade pengar om man inte kör 100% på led i 30 km/h.Fina bilder!
Tack.
Mina har jag väl kört liiite fortare än 30 km/h och liiite längre än 5 min med. Men iofs så har dom varit uppfällda i kanske 90% av körsträckan (ca. 500mil), men när behovet finns så fäller man ner dom.Exakt sån hade jag på min Summit 600 -05, helt bortkastade pengar om man inte kör 100% på led i 30 km/h.
De går sönder ungefär efter 5 minuters körning om man kör aktivt.
Inte för att vara kritisk, men finns det inte risk att dom där fryser in i isklumpar så att du inte får loss dom när du ska fälla ner dom.Ja monterade en annan fjädervariant på min maskin.
Har dock inte testat dessa ännu.