Det gör den säkert, men jag hade hoppats på just den där han länkade, att den skulle vara 4t turboSka inte 4t turbon komma till Sverige då? Såg att det fanns en under fliken Performance
Det gör den säkert, men jag hade hoppats på just den där han länkade, att den skulle vara 4t turboSka inte 4t turbon komma till Sverige då? Såg att det fanns en under fliken Performance
ThomasM länkade till någon sida, var inte någon officiell-polarissida men klickade man på småbilderna där så blev dom stora.Vars rota du fram den bilden ? den där finns ju inte med i modellprogramet ? :hmmmm2:
Fan.. Hade hoppats på en 4-takts turbo :/
Hehe jo man hade kanske hoppats på att det skulle vart någon värre, men men får se om man blev med flickvän i lördags... då skulle ju det kanske behövas en till Skotran nästa vinter =PJo, såg det nu.. är en 550 shift med tillbehör..
Okej, det hade varit väldig läckert om den hade varit en 4t. Synd att det var en 550Det gör den säkert, men jag hade hoppats på just den där han länkade, att den skulle vara 4t turbo
Om man väljer en Shift RMK, vad tror ni är vettigare 144 eller 155"?
Kör ju mest i skogslandet och vill busa i snön, göra burkningar, men ändå klättra lite i berg när man får chansen.
Är 144" ok att klättra med?
Kollade lite på Assaulten, men va tusan, 5-9 liter milen, trasiga remmar, osv...
Fråga jockegubben, hans lillebrors(som jag fattade det) Assault tog väl omkring 4 - 5 liter milen så ja, 9 liter milen var en överdrift men inte allt för storHej å hå, 9 liter milen ???! :hmmmm2: Hahahaha såja, de var ju ändå en ganska våldsam överdrift.. min 800 sp -09 tar 1,9-2,1 blandad körning, tror inte assaulten tar 7 liter mer per mil bara för att den har högre kammar å längre matta :stupid:
det är inte samma mappning på assaulten som det är på en dragon.!Hej å hå, 9 liter milen ???! :hmmmm2: Hahahaha såja, de var ju ändå en ganska våldsam överdrift.. min 800 sp -09 tar 1,9-2,1 blandad körning, tror inte assaulten tar 7 liter mer per mil bara för att den har högre kammar å längre matta :stupid:
Väntar på samma info och vill även veta vilka modeller Polaris Sverige kommer att ta in.Nån som har koll på när man kan boka 2010orna ?
Och vad det blir för priser ?
den finns inte på polaris hemsida eller på polaris provkörning som jag var på härom veckan .Jag körde då en -10 assault i helgen,så det känns inte som dom slutat med den. :biggrin1: