Om du vill så räcker det med att slipa bak spåren som vändhjulen sitter på så att du kan dra in den lite extra.Hej tänkta höra om det är någon som kanske kan ha ritningar på plåtar samt exakta måtten vart man ska kapa och fästa in dom nya plåtarna kollade med rinab dom hade inga plåtar hemma.
MVH:Björn
Jo men jag måte ju kapa den i bak kant för annars tar ju det i mattan och på plåtarna så är det ju hål för matt sträckarna samt att det blir ett stopp för axeln håller på att göra plåtar på jobbet nu skalade rinabs bild hur mycket ska man slipa in från det befintliga?Om du vill så räcker det med att slipa bak spåren som vändhjulen sitter på så att du kan dra in den lite extra.
Så slipper du börja med några plåtar osv.
Ok ja jag ska korta då ska jag slipa in 65mm och kapa lika mycket i bak kant eller?65mm ska du väl korta om jag har förstått rätt?
Jo självklart måste du kapa en bit i slutet, men lägg upp några bilder när du är färdig om du har lust, har själv en 320 som jag ev. tänkt kortaJo men jag måte ju kapa den i bak kant för annars tar ju det i mattan och på plåtarna så är det ju hål för matt sträckarna samt att det blir ett stopp för axeln håller på att göra plåtar på jobbet nu skalade rinabs bild hur mycket ska man slipa in från det befintliga?
MVH:Björn
Är 65mm räknat från centum på axeln om jag har den längst bak eller ska det bara slipas in 65mm från slutet på spåret?Jo självklart måste du kapa en bit i slutet, men lägg upp några bilder när du är färdig om du har lust, har själv en 320 som jag ev. tänkt korta