Nu har jag varit ute och skruvat.
Och det var inte stora hål i nått av lågfartsmunstyckerna.
Jag hittade ingen kabel som var rätt storlek att fila med, så jag tog tryckluft.
Tillbaka med allt och ut med luft skruv 1 varv, bränsle 2.
När skotern började bli varm, tvekade den väldigt mycket och rusade på tomgången.
Jag började skruva in luftskruven igen med ett kvarts varv.
Den går bäst /ok när den är halv utskruvad, även varvräknaren går ner i ok takt (lite fördröjd tycker jag).
jag såg min mustycket var lågfart 50 och hög 140 (tror detta ska vara standard).
Tror du på att gå upp i lågfarten?
Jag upplever ändå att står den en stund på tomgång så börjar den sura när jag ska iväg ( men det är kanske så med 2 takts förgasare?).
Och det var inte stora hål i nått av lågfartsmunstyckerna.
Jag hittade ingen kabel som var rätt storlek att fila med, så jag tog tryckluft.
Tillbaka med allt och ut med luft skruv 1 varv, bränsle 2.
När skotern började bli varm, tvekade den väldigt mycket och rusade på tomgången.
Jag började skruva in luftskruven igen med ett kvarts varv.
Den går bäst /ok när den är halv utskruvad, även varvräknaren går ner i ok takt (lite fördröjd tycker jag).
jag såg min mustycket var lågfart 50 och hög 140 (tror detta ska vara standard).
Tror du på att gå upp i lågfarten?
Jag upplever ändå att står den en stund på tomgång så börjar den sura när jag ska iväg ( men det är kanske så med 2 takts förgasare?).