många bra punkter är är redan skrivna ..
det jag vill ha för att pren är att slippa läsa datablad och reportrar/testförare som inte vågar uttrycka sina åsikter!
läsa om folk som blivit bestulna på deras maskiner och nekas ersättning eller efter mycket om och men får ut en del av värdet på den (och här ska ni ställa försäkringsbolagen mot väggen)
mer ingående fakta om dämpar / boggie /skidor / variatorer / motor inställningar-justeringar ... vad ska man tänka på? vad händer om jag gör dittan och dattan? hur ändras körupplevelserna? vilken körning passar det? och gärna vad för verktyg som rekommenderas!
mer begagnat test, vilka maskiner håller efter 3-600 mil? 6-1000 mil? vilka är dom vanligaste felen på dom? vilka beg maskiner är lätttrimmade?
tips på eftermarknadsprylar som är värt pengarna!?
bra körning i sverige och varför? tips på boende, årstider mm
gärna reportage där ni följt en grupp åkare en helg, vad söker dom för åkning? hur hittar man åkning? deras åsikter och tänkande gällande säkerhet, förberedelser mm.
jag hade gärnat sett lite repotage från watercross tävlingar, och någon intervju där ni får svar på hur man tränar, hur skotern "kittas", båt eller flotte?, och sunt förnuft för att inte reta gallfeber på lokalbefolkningen!
tja var väl det jag kom på för stunden ..
men det viktigaste är att ni ger ordentligt med fakta, går in på djupet i era artiklar så att man som läsare, känner att man lär sig något av att läsa artikeln, att tidningen helt enkelt delar ut kunskaper och förståelse!