Jag beställde tre såna här http://club.dx.com/reviews/text/178513 inte testat dom dock, fast fri frakt till sverige
Väntar med spänning på svar om de åtminstone presterar minst 70 % mot orginalets batteritid så kommer jag också att beställa hem tre styckenAllt är billigare än sverige
Fast inte fått hem dom än, får se om det dyker upp någon avi imorgon. Enligt hemsidan så är dom framme.
Härligt, in med han och kolla dess relativa livslängd gentemot orginal batteriet självklart så bör du ladda de nya fullt och köra slut på dem minst två gånger för att uppnå dess fulla kapacitet. (Innan du jämför)Sådärja, 2 veckor så hade jag batterierna hemma i brevlådan. 174kr för 3 st.
Går iaf att ladda dom i kameran genom USB'et i datorn. (har ingen väggladdare, får nog beställa en )
För 58kr/st så vet jag inte om jag orkar göra någon utförlig vetenskaplig undersökningHärligt, in med han och kolla dess relativa livslängd gentemot orginal batteriet självklart så bör du ladda de nya fullt och köra slut på dem minst två gånger för att uppnå dess fulla kapacitet. (Innan du jämför)
Så länge batteriet inte tar slut under mindre än en timme så är man nöjdGissar att det här stämmer
"Does the job for the price but quality it's not reliable. The charge lasts the same as the original but battery life is quite shorter."
Inte fraktfritt.. Fraktkostnaderna är inbakade i priset.Sjukt hur dom kan skicka ett paket fraktfritt ända där bortifrån!