Frenetiskt slirande i skogen 2000 mil och klappar på turbo som final sätter nog sina spår..Det är första gången jag hör om någon som spränger en sekundärvariator..
Jag har ju hållit på med hästhoppning tidigare på nationell nivå och jag kan bara säga att skoterkörning är mkt billigare än att hålla på med hästar :whistle:Vad kostar ett års skoteråkning dig egentligen?
Det är den yttre skivan som borde bytas är ju samma på en massa Yammor så ska ringa på några primärer på blocket i morgon annars kostar en ny ytterskiva ca 4000:- så får beställa en sån snart annars. Nja det kommer nog ett par till dyra reparationer, det är iaf vad jag räknar medFan då trist!:/ är bägge skivorna skadade på prim? Kan ha nån skiva liggande men helt ärligt så börjar ja tycka lite synd om dig:/ nu måste alla haverier vara slut för den här säsongen va?
Ja det är 24 hundar som ska ut så det borde iaf kunna släpa hem ngn del av skotern annars får jag väl lämna den under ngn gran :wondering:Ja, orkar hundspannet bogsera hem nytron?
Och lite över $400 i USA,,, hmmm,,,En ny kostar kring 12000:- komplett tror jag det var.
24 hundar räcker långt men turisterna har nog prio, Nytron kör väl the "Silent Way" på fjället så den ska väl hålla:blink1:Ja det är 24 hundar som ska ut så det borde iaf kunna släpa hem ngn del av skotern annars får jag väl lämna den under ngn gran :wondering:
Du borde komma upp igen så att jag kan ringa dig om det krisar Kanske skulle ta och "låna" Storsummiten som "bor" hemma hos mig annars:whistle:
Det är åt http://www.petterkarlsson.com/ jag ska köra så det är de bästa slädhundarna i Europa24 hundar räcker långt men turisterna har nog prio, Nytron kör väl the "Silent Way" på fjället så den ska väl hålla:blink1:
JahaOk, tack för länken, får ibland frågor från utombys (europa och Canada) om olika möjligheter till äventyrsaktiviteter med och utan skoter i Sverige så jag lägger till honom bland de länkar jag brukar skicka