Sluta ljug, bilden är från idag.Jag trodde den här tråden var låst???
Bilder från ifjol! Sagt det förut och säger det igen.. Blåsjön är snöfritt!!
För att inte göra nån besviken så säger jag det igen.. Stanna hemma och håll i pengarna
Sluta ljug, bilden är från idag.Jag trodde den här tråden var låst???
Bilder från ifjol! Sagt det förut och säger det igen.. Blåsjön är snöfritt!!
För att inte göra nån besviken så säger jag det igen.. Stanna hemma och håll i pengarna
Hhm.. Svårt å va skämtsamt ironisk på ett forum har jag märkt... Dax å sluta innan man gör sig ovän med nån.... Bilden såg jag också på wannabe freerides sida igår så de stämmer nog kanonSluta ljug, bilden är från idag.
Nu är det sluttjafsat.
Tråd låst Hälsningar MOD.
Blir nog en trevlig skare till helgen, för det regnar massor nu.Trafikverkets webbkamera: http://orion.trafikverket.se/dataserver/CameraImages/share/VVTriniVaglag/2332_34533.jpg
Blir nog att åka dit i helgen!
:ciao:
Blir nog en trevlig skare till helgen, för det regnar massor nu.
Japp, Söndagen var magiskt!Men du var väl där och körde igår? Hur är föret?
Japp, Söndagen var magiskt!
Men det var då, idag har det kommit ca 20mm regn så det blir en riktigt bra botten.
Snön ser ut att ha sjunkit ihop rejält idag i Borgafjäll efter regnet.Blir kanon inför resten av vintern! Tror det finns rätt ok med snö i Borgafjäll också! Får se vart man åker i helgen, måste köra in PRO'n!
Det har varit skitväder hela natten så gräsmattan är synlig nu igen. :/Snön ser ut att ha sjunkit ihop rejält idag i Borgafjäll efter regnet.
Blir en bra botten iaf.
http://orion.trafikverket.se/dataserver/CameraImages/share/VVTriniVaglag/2332_34533.jpgDet har varit skitväder hela natten så gräsmattan är synlig nu igen. :/
man kanske kan skriva allt eller hur så alla fattar vad du menar............. jag förstår men kanske inte alla andra!!Ni nötter som inte kunde hålla er i 2km idag kanske ska ta och fundera på om ni ska fortsätta köra skoter!!!
Nu hänger jag inte med, var vänlig utveckla! Åkte efter denna karta:Ni nötter som inte kunde hålla er i 2km idag kanske ska ta och fundera på om ni ska fortsätta köra skoter!!!
Verkligen, hoppas de är medlemmar här och ser detta. Troligtvis yngre förmågor.. Tråkigt!Dom som har kört där på bilden de e sånna puckon som förstör för andra.........