Rätt enkelt, dom gav helt sonika fan i att ta hem de reservdelarna jag bad dom om - trots att dom lovade att göra det.
Tog två dagar hos lynx-handlarn.
Var simpla originaldelar och högsäsong och du vet ju hur länge den varar i dessa trakter..
Detta var ett par år sedan men jag bestämde mig för att aldrig ge dom några pengar igen.
Sånt är alltid trist. Har själv aldrig haft problem med dom.
T.ex:
1.
Min första säsong på skoter 2008/2009.
Körde in i en sten och vek styrstålet och skidan var "toe in". Körde direkt till Thomas på Cykel o Motor strax innan stängning ska tilläggas. Jag sa att skotern drog åt vänster då jag inte förstog vad som hänt. Han välte skotern på sidan och visade mig. Sedan körde han in den och hissade upp den med trucken och bytte styrstål och ställde sedan in toe out. Tog ett par minuter. Fick styrstålen 200kr billigare.
2.
Förra vintern körde jag av en a-arm på lördagen. Hade bokat stuga i Vemdalen och skulle upp på söndagen. Fanns inte en a-arm i hela sverige. Dom beställde från Finland. Monterat och klart när jag kom in efter lunch på torsdagen. Lånade deras storsläp och lastade fyra skotrar. Handlade 2dunkar olja och fick 190kr i rabatt.
3.Fick jävligt bra pris för 2011:an(nästan så jag skäms) när jag bytte in den mot Freeriden.
Jag kan fortsätta, men som du förstår att jag är nöjd med dom.