I instruktionsboken har ja för mig att det stod att det var ett tillval.Är det någon som får igång inspelnings funktionen på era mätare på summitarna?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
I instruktionsboken har ja för mig att det stod att det var ett tillval.Är det någon som får igång inspelnings funktionen på era mätare på summitarna?
Jepp, 50x30 profil med skruvhål över och under, gummiduk mellan kylare och profil.Marcus
Har du gjort fästena till quickfisten själv?
Hur sitter dom, det går väl kablar bakom listen på mitten av tunneln?
bra lösning
Styrboxen. Var flera stycken förra året som "sköt" den. Tror en ny kostar 20k. Det var anledningen till att jag inte satte dit xenon. Men funkar det fint för dig så är det ju bara att köra på. Jag chansar inte..Aldrig hört.
Vad var det för box?
Har kört samma kit på '12an ett bra tag, gick fint.
'09an utan batteri funka däremot inge bra, då gick sensorn för hastighetsmätarn sönder.
Det va som fan, vad var det för maskiner?Styrboxen. Var flera stycken förra året som "sköt" den. Tror en ny kostar 20k. Det var anledningen till att jag inte satte dit xenon. Men funkar det fint för dig så är det ju bara att köra på. Jag chansar inte..
Jag hade en Freeride 137" -12 innan och rekommenderades att inte montera xenon. Det var 800 E-tec det pratades om då. Men det ska väl vara ny el till i år? Så kanske inte är några problem alls nu.Det va som fan, vad var det för maskiner?
-Jag chansar iaf, funkade tidigare som sagt.
tttIngen aning om dom gjort för nytt, jag tror däremot att det hänger helt och hållet på om man har batteri eller inte.
Jag har mätat utspänningen på mina båda E-tec 800 som båda saknat batteri. Dom har laddat exakt 14,8V båda två oavsett varvtal. Tror inte dom spikar så mycket. Sen borde spikarna mer mörda xenonbalasterna än styrenheten som ju är gjord för att sitta på skotern.
Däremot så är det en hel del elektromagnetsika störningar runt xenonboxarna, och antagligen mer kring billiga boxar. Har Xenonkitat extraljusen på Dodgen och dom stör radion när jag tänder upp och dom boxarna sitter minst 1,5 meter ifrån närmaste antenn/sladd som har med radion att göra, (och det är en V8 mellan som skärmar). Så det är inte alls omöjligt att man ska ge själva fan i att xenona skotern just på grund av detta.
Sätt LED istället!
Går de o byta till typ 55/100? Ist för xenon krångelH4 55/60w
Jag använde punkt och delade in i stycken iaf. Då får du fan va nöjd! ;-)"Mätat" och "mätade" vart hittade ni de orden inte i SAOL iaf?