Haha där skrattade jag faktiskt till på riktigt....myrfyllo från karelen...
Ja hur f-n ska man beskriva mannen som designade lynxar på 70 talet & nästan våra dagar. Fi f-n så fula mina lynxar vart. Finns bara amerikaner som kan göra lika fula grejor som lynx gjort. Kolla in kingcat & andra arcticar typ zrt från förr :s snacka om att ha rökt på innan ritstiftet gick över ritbordet. :wacko:Haha där skrattade jag faktiskt till på riktigt.
Försvarar inte yamaha på nåt sätt men att jämföra med nåt så rackligt som en lastbil är ju knappt rättvist. En lastbil går och går inte bara sådär. Våra lastbilar är de som står mest i garaget av de maskiner vi har och då är dom i minoritet jämfört med grävmaskinerna.
Enda liknelsen är väl tyngden.
Dom går då minst lika länge som en Yamaha och är lika roliga att köra!Då har din kompis fått scanias bästa exemplar.
Inte vid något tillfälle i världshistorien har en arctic cat-ägare tagit åt sig av något som en yamahaåkare sagt.Tror ordet BURNED passar dig perfekt
Nä, du är våldtagen. Från två håll. Köp en arctic istället.Är jag psykopat kanske..?
Var riktigt nära att boka en -12 M8, men sejfade och tog Rmk:n istället.Nä, du är våldtagen. Från två håll. Köp en arctic istället.