Märkes***eritråden...

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Arjeplogarn , förstår du är avundsjuk, inget ovanligt bland små pojkar med dåliga val.
Att inte ta åt sig och lyssna är ett säkert tecken på :

Schizofreni är en form av psykos, det vill säga ett tillstånd som innebär att man uppfattar verkligheten på ett annat sätt än andra. Schizofreni varar minst ett halvår och oftast hela livet. Sjukdomen brukar däremot bli lindrigare med åren.

Så jag hoppas du tillfrisknar!
Oj.
Jag som haft Yamaha sedan hösten -08.
Men det verkar ju som det blir bättre då jag överväger försäljning...

Samtidigt är det viktigt att skilja på Schitzofreni och permanent personlighetsklyvning.
Kan innebära att behovet kommer tillbaka då man verkar fullt frisk för utomstående-även efter många symtomfria år!
 
W

wettrob

1 Polaris
2 Arctic
3 BRP
4 Yamaha

Det är vi nog alla överens om! Dock en tveksam 2a på Arctic då dem gör så OTROLIGT fula skotrar.
Yamaha tar dock priset på fula skotrar.
Chris gav ett tappert försök på att få en phazer att se bra ut, men inte ens han lyckades, och då allesammans, DÅ är det illa.
Hoppas han lämnar yamma träsket och köper sig en pro rmk eller dylikt och startar att modda ;)
 
J

Jona$

Ne nog med pajkastning och personpåhopp, men en sak är säker och rätt roligt.

Dom som kacklar mest här har dom mest omtalade modellerna när det kommer till stora brister!

Jag är realist och finner yamahan behöver en bantningskurs och ett nytt chassie.
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Yamaha behöver alltså gå tillbaka till tvåtakt, kopiera proridechassiet och bli 176% snyggare för att klassas som annat än pimpelsläde om jag förstår dig rätt?
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Ne nog med pajkastning och personpåhopp, men en sak är säker och rätt roligt.

Dom som kacklar mest här har dom mest omtalade modellerna när det kommer till stora brister!

Jag är realist och finner yamahan behöver en bantningskurs och ett nytt chassie.
Mjaaa...hela poängen med tråden är ju pajkastning och personangrepp.
Läs allting härinne med glimten i ögat! ;)
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Ja de e bara att inse att alla skotrar e skit!!
Blir nog en larven till nästa säsong med vita Slp pp på fötterna.
Rätt uppfattat.
Man kan sammanfatta det med att alla skotermärken gått på kurs hus Volvo.
Framställa sig som helylle och perfekt, ta betalt därefter-och leverera skit, så märkesverkstan överlever.
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
[video=youtube;KKk4XSjy9Rg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KKk4XSjy9Rg[/video]
 

potatisgrisen

Välkänd medlem
21 jan 2013
1.563
3
16
flarken
Nej Lynx -86-96 hade dom sämsta. Sen kommer Gripper..
det håller jag med om, om vi pratar om RIKTIGA skidor, ca pro, slp, simmons, gripper osv. ska man däremot blanda in övriga originalmonterade glasspinnar så säger jag bara........Pilot...........haha vilket skämt
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Arjeplogarn , förstår du är avundsjuk, inget ovanligt bland små pojkar med dåliga val.
Att inte ta åt sig och lyssna är ett säkert tecken på :

Schizofreni är en form av psykos, det vill säga ett tillstånd som innebär att man uppfattar verkligheten på ett annat sätt än andra. Schizofreni varar minst ett halvår och oftast hela livet. Sjukdomen brukar däremot bli lindrigare med åren.

Så jag hoppas du tillfrisknar!
Om vi nu ska prata om sjukdomsbilder.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Stockholmssyndromet
 

kenth

Välkänd medlem
27 sept 2011
1.397
2
38
Säter
Rätt uppfattat.
Man kan sammanfatta det med att alla skotermärken gått på kurs hus Volvo.
Framställa sig som helylle och perfekt, ta betalt därefter-och leverera skit, så märkesverkstan överlever.
Förstår inte era problem. Själv har jag inga som helst problem med mina skotrar eller bilar. Rattar min fjärde Volvo utan problem. När något gått sönder på mina Ski-Doos så är det självförvållat. Inga problem som helst!
 

Freddson

Välkänd medlem
6 mar 2009
1.018
0
36
Vaplan
Jaha så skidorna e skit de oxå!!
Blir vell vitablixten ist då.
Inget ont mot larven än så länge ialf
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Ute och åkte en sväng idag. Brpn ville gå varm och mötte en polaris swb som hade lite fanstyg med värmen han också.

Så möter man grannen ute i skogen på sin panter lång med STORA timmerkälken efter... åker i isiga spår och inte jävlats på hela dan...

Kanske skulle köpa sig en gammal fläktis, så roligt att hoppa på alla knölar efter kraftlinan bara... så hårt att man sjunker nätt och jämt 3-5centi (förutom när man landar) men greppar som fn.

skickat via tapatalk från S3an
 

polarisindy400

Välkänd medlem
11 jan 2009
3.386
16
38
piteå
Ville bara jävlas med polaris åkarna å en värkar ju ta åt sig :)
varför ska man börja byta skidor på dom flesta märken utom polaris? kan det vara så att brp, arctic och yamaha är så bångstyriga och asiga så man måste börja byta till massa eftermarknad skidor för att få dom att svänga
 

potatisgrisen

Välkänd medlem
21 jan 2013
1.563
3
16
flarken
varför ska man börja byta skidor på dom flesta märken utom polaris? kan det vara så att brp, arctic och yamaha är så bångstyriga och asiga så man måste börja byta till massa eftermarknad skidor för att få dom att svänga
Varför skriver du "kan det vara så att brp, arctic och yamaha är så bångstyriga och asiga" i frågeställning??
Det är väll sedan länge bekräftat!!