Märkes***eritråden...

wiiillle

Välkänd medlem
6 apr 2010
810
1
16
söderhamn
Varför skriver du "kan det vara så att brp, arctic och yamaha är så bångstyriga och asiga" i frågeställning??
Det är väll sedan länge bekräftat!!
+1! Sämsta skidorna jag någonsin varit med om var dom som satt på summiten (-08) jag hade. Ockelbo 300 har fan bättre skidor..
 

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
Har jävlats i 2timmar idag med farsans gamla polaris, den vill inte starta + att den har frysit fast på vagnen. GAAAAAAHHHH!!! Förbannades skitmaskin....... Polaris - Terrain domination??? Nja, snarare Polaris - Trailer domination!!!! Vilken dynga!

Å int går de att sälja vagnen heller så länge den dära Polarisen står på, få man ju skänka bort vagnen.
 

polarisindy400

Välkänd medlem
11 jan 2009
3.386
16
38
piteå
Varför skriver du "kan det vara så att brp, arctic och yamaha är så bångstyriga och asiga" i frågeställning??
Det är väll sedan länge bekräftat!!
ironi, är ju självklart att dom är bångstyriga och asiga. men är alltid kul att säga så för speciellt yama folket brukar bli riktigt arga
 

potatisgrisen

Välkänd medlem
21 jan 2013
1.563
3
16
flarken
ironi, är ju självklart att dom är bångstyriga och asiga. men är alltid kul att säga så för speciellt yama folket brukar bli riktigt arga
jag hade också varit arg jämt om jag kört Yamaha. kan inte vara lätt att vakna till ett misslyckande varje morgon. å inte så kul att stå hemma på gården och lyfta när polarna är ute och kör i nysnön.
 

PuderFTW

Välkänd medlem
6 apr 2012
464
0
16
Kalix
köper man Arctic är det lika bra köpa ett set brandsäkra kläder i samma runda för dom kommer behövas.
 
J

Jona$

Yamahan kommer iaf fram till djupsnön, mer än vad man kan säga om brp
,polaris och arctic cat som innan dess har brunnit,skurit,sprängt en 2000kr rem, vridit chassiet , slitet av en drivaxel osv :p
 

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
Att skryta på en Yama är lite som att stå och skryta på sin gräsklippare mitt i vintern. Dom gå lika bra i snön. :)
 

kenth

Välkänd medlem
27 sept 2011
1.397
2
38
Säter
Mannen på bilden. Ofta sedd sörjande på knä vid sidan av sin skoter. Sett allt för många program av American Chopper(se styre). Arten Polaris Defunctus ofta sedd i myrområden och nedanför fjällsluttningar där den vakande tittar uppåt efter den ofta så överlägsne Ski-Doo Superior.
Polaris Defunctus lider av svag benstomme och axlar som hoppar ur led är inte sällsynta problem.
 
Last edited:

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
Obalanserade!!! Infettade Vevaxlar, tra-skrot till variator, remätare, tungkörda, värdelösa i snö och allmänt äckliga! Och de finns folk som köper brp??? Hellre dör jag än köper en brp.

När sist var de nån som renoverade en vev i en arctic? Typ aldrig dom senaste tio åren. Allmänt smarta genomtänkta lösningar, tex teleskopstyre original! Jaja klaga på styrglapp ni, ni är bara avundsjuka!
Arctic evigt dominerar!
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Obalanserade!!! Infettade Vevaxlar, tra-skrot till variator, remätare, tungkörda, värdelösa i snö och allmänt äckliga! Och de finns folk som köper brp??? Hellre dör jag än köper en brp.

När sist var de nån som renoverade en vev i en arctic? Typ aldrig dom senaste tio åren. Allmänt smarta genomtänkta lösningar, tex teleskopstyre original! Jaja klaga på styrglapp ni, ni är bara avundsjuka!
Arctic evigt dominerar!
Suzuki gör fina motorer. Arctic gör sunkiga skotrar.

Just det ja. Nu ska arctic börja tillverka sunkiga motorer också. Bra drag!
 

Marcus.

Välkänd medlem
25 feb 2012
369
4
18
Ånge
Brp verkar ju vara så jävla dåliga!
Men det är ju jävligt konstigt att dom säljer mest skotrar??