SnowWolverine 2008/2009 !?

B

Buktholmen

Ni kan ju alltid fara på skotermässan i Älvsbyn 15/11 , SnoWolverine visas ju där .

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Hahahah. Läs om tråden igen. Det är nå elever på e skola som har konverterat om en skoter så den går på diesel. Han hade blandat ihop det bara :beer::laugh:
Någonstans i västerbotten var det, Vilhelmina om jag minns rätt.

Synd att skotern ska vara 4-takt, tror den hade varit kanon med 2takt. Sen tycker jag att det ser lite klent ut med dynan i luften, vid ett hopp eller liknande och man landar på den där knäcks nog fästerna.:rolleyes:

S

StoxResearch

Polaris-jimmy:
Jag håller med dig. Om jag ska vara ärlig så tror jag att motorvalet de gjort är direkt dödligt.

Konstapel

Välkänd medlem
5 nov 2006
376
0
16
Umeå
vilken 4taktsmotor ska de trycka ned i den då?

jag är nog oxå rädd för det! hade hellre sett en 800! :)

Forsman

Välkänd medlem
9 nov 2007
422
1
16
Skellefteå
Hahahah. Läs om tråden igen. Det är nå elever på e skola som har konverterat om en skoter så den går på diesel. Han hade blandat ihop det bara :beer::laugh:
Hahah! Ursäkta så mycket, läste som sagt på sidan av. Halkade in då jag läste igenom SnoWolverine-artikeln...
Sorry bout dat!

HEDBERG

Aktiv medlem
8 nov 2005
76
0
6
DALARNA
Tyvärr har jag väldigt svårt att tro att ett nytt märke ska slå sig in på marknaden med en prislapp på över 180tkr.Det måste ju vara något riktigt extremt för att ta marknads andelar av dom 5 stora.

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Börjar mer och mer lukta fiasko om denna skoter :(

Nästan som Fantomen.

Många har hört talas om den, men få vet inte ens om att den existerar..

Synd.

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Tro va ni vill men jag sätter 1kr på att dom är där ;)
Annars kan dom ju lägga ner......

lonmag

Välkänd medlem
12 jan 2008
188
0
6
Stockholm/Ockelbo/Vännäs
Skickade följande fråga:

Skotern visades ju upp förra vintern. Vad händer nu? Skall den säljas eller projektet nerlagt?

...och fick följande svar:

Nej vi har inte lagt ned projektet. Det har dock varit ett tufft år rent ekonomiskt.

Håll koll på vår hemsida.

``mountain max´´

Välkänd medlem
24 jan 2007
1.292
1
16
Jokkmokk
Jasså, var som fan. Trodde dom gått i KK, har för mig att jag läste nånstans att dom skulle lägga ner allt. Men kul att du ändå försöker, men verkar gå tungt.