Hahahah. Läs om tråden igen. Det är nå elever på e skola som har konverterat om en skoter så den går på diesel. Han hade blandat ihop det bara :beer::laugh:Hör ryckten om en disel motor på 30HP...?:stupid:
Någonstans i västerbotten var det, Vilhelmina om jag minns rätt.Hahahah. Läs om tråden igen. Det är nå elever på e skola som har konverterat om en skoter så den går på diesel. Han hade blandat ihop det bara :beer::laugh:
Hahah! Ursäkta så mycket, läste som sagt på sidan av. Halkade in då jag läste igenom SnoWolverine-artikeln...Hahahah. Läs om tråden igen. Det är nå elever på e skola som har konverterat om en skoter så den går på diesel. Han hade blandat ihop det bara :beer::laugh:
Sitter ju en stötdämpare under dynanSen tycker jag att det ser lite klent ut med dynan i luften, vid ett hopp eller liknande och man landar på den där knäcks nog fästerna.
Nääää...vem kunde väl tro detDom kom aldrig till Älvbyn. Leverantörs strul eller nåt sådant sa dom att de var.
Jag tror det när jag sett faktum....men jag är högst skeptisk till att det kommer finnas någon Wolverine därKom och passa på!