Jag var och provade några av yamahas 09r i Storuman idag och då var det en annan kille som fastnade 3 ggr på 40meter med en nytro så gott om snö fanns det iaf.
Min fastnar om jag inte har fart i 3dm puder :argh: På plan mark.Måste kännas jobbigt att köpa en skoter som fasnar på plan mark =P
däcken är lika mjuka som hockeypuckar men det var mest klantigt, klarat igenom där 10000 gånger men av några anledningar gick det här felMåste va dåliga däck på den där va, för det ser inte ur att vara nå karatemycket med snö
Hahaha, Fy fan vad jag kände igen mig själv där... :ciao: Vet precis hur det är.Nu har jag gjort det igen Kört fast på min egen gård
Jag skulle åka genom en snövall och då gjorde sej lågprofilmattan påmind Bara att hämta spaden och börja skotta.
Däremot så startade den på bara 3 drag idag till skillnad från 23 som det brukar vara. Sen dog den ute på en tjärn så det var bara att gå hem. Jag får skylla mej själv när jag drar iväg utan fungerande mobil och lite bensin i tanken :eviltongue:
Haha den där vändan när man bara skulle åka och testa lite med dåliga kläder kan ganska lätt bli längre än va man trottHahaha, Fy fan vad jag kände igen mig själv där... :ciao: Vet precis hur det är.
Mina värsta fastkörningar hittills har varit hemma på gården, skotta och skarva massa rep o dra loss med bilen :laugh: brukar vara min melodi.
Och alla gånger man bara ska åka en sväng och "testa en grej".... Alltid soppatorsk, dåliga kläder, och ofta lågskor, givetvis ingen telefon.
Jaja, det som inte dödar det härdar...