B
Biosteel
jo men då spelar vi i samma liga =):beer:samma här :rock:
jo men då spelar vi i samma liga =):beer:samma här :rock:
Okej, de här är nog dagens snyggasteRäknas det här som en fastkörning?
[BILD]
Hahaha! Där åkte han väl över styret och fick en trevlig liten flygtur va?Räknas det här som en fastkörning? Skoter_freak här på forumet lyckades med detta
Shit! Det där är fastkörning enligt mig! Lätt att få lös den sen eller?jahapp.. jag trodde ju att de skulle gå...
Snyggt, Simon!! :beer:jahapp.. jag trodde ju att de skulle gå...
Tack.. Verkligen snällt.arjeplogarn
Billigare att paja grejer för 1500 än 10 000. Original finns kvar och sätts på inför försäljning. Sen går den inte bättre för att den är snygg. Det borde väl du veta som har en skoter som ser ut som en groda.:aetsch:Börjar tro att TB är färgblind, eller har hjärnan kvar i 70-talet! :beer:
Då ska du se den stora rutan jag har. Trots smileyn, jag skojar inte. Den är stor.den där rutan gör så att den går 60 km saktare ?:hahaha:
Hehe faktiskt inte, han flög men inte över styret Han försökte sig på en whip och släppte taget när han insåg hur det skulle gå, skotern landade faktiskt sådär .Hahaha! Där åkte han väl över styret och fick en trevlig liten flygtur va?
omfg de blir ju som att ha en vägg framför sig jue :O skönt i vissa fal iof haha :beer:Tack.. Verkligen snällt.
Billigare att paja grejer för 1500 än 10 000. Original finns kvar och sätts på inför försäljning. Sen går den inte bättre för att den är snygg. Det borde väl du veta som har en skoter som ser ut som en groda.:aetsch:
Då ska du se den stora rutan jag har. Trots smileyn, jag skojar inte. Den är stor.
bild om du harDå ska du se den stora rutan jag har. Trots smileyn, jag skojar inte. Den är stor.
Om du tycker att det inte räknas som fastkörningar, vad är det då? =) kanske inte vanliga fastkörningar men han tog sig varken framåt eller bakåt utan att man fick dra i skotern, lyfta den osv :beer:ser ut som lyckade fastkörningar :rock:
Jag har inte alltid varit färgblind.Börjar tro att TB är färgblind, eller har hjärnan kvar i 70-talet! :beer:
Fint tb, fast jag har ju redan lagt upp de fastkörningarnaHar ingen bild på den här kameran men en sån här ruta fastbultad i originalrutan.
Annars har vi en annan klassisk rutmodell.
Jag har inte alltid varit färgblind.
Lite fastkörning.
Jaosef, den här gången 5m från silvervägen.
Pejij fastnade 50m bort.
Sen fick vi lös den och han tog sig 10m.
Pejij igen. Den här gången på plan mark. Plan mark Pejij, hur gjorde du?:aetsch: