Sträckmetall är nå jävulskt vasst när det är nytt, är nog mindre hälsosammt för mattorna.Någon som vet vad sträckmetall ligger i pris?
Galv är en ytbehandling med Zink så slipskiva räcker. Stålborste blir ett jäkla borstande för att få bort, då det "gifter" sig med stålet så att säga i ytan.En fråga: Hur djupt tränger galven? Räcker det med att polera av med roterande stålborste eller måste man slipa med rondellskiva?
eftersom den är reggad på låga 920 kg så får man ju dra den med små bilar så jag bara måste visa en bild på en helt laglig kombination
Men alltså en lupo med kula?
Går ju inte sätta kula på en lupo??
hahaPrecis, man sätter Lupon på kulan ;D
hahaha, där fick man sig ett gott skratt för kvällenPrecis, man sätter Lupon på kulan ;D
Har han BE kort och inte lastar mer än 205:an får dra är det helt lagligt...Så något riktigt extra i går när jag var på soptippen.
På väg dit mötte jag en Peugot 205 men ett gigantiskt stort Lööve släp med kåpa. Han ska nog vara glad att inte farbror poppo stod efter vägen...
är du helt säker på det? låter ju nästan för bra för att vara sant eftersom vägning av släp ute på vägarna hör till ovanligheterna.Med BE får du tex dra en 2000kg vagn efter en bil som bara får dra 1000 kg, men du får bara lasta vagnen så den väger max 1000kg totalt (egenvikt+last)
eftersom den är reggad på låga 920 kg så får man ju dra den med små bilar så jag bara måste visa en bild på en helt laglig kombination
haha ja, släpet i sig tar ju upp 1,5 p-ruta men lupon 0,5....Tur att du har en Lupo annars hade det blivit trångt med bara 2st parkerings rutor :rock:
Fint jobbat, dig skulle man bo närmare när man är fler än 2 som vill till fjällen.