Hade inte varit så roligt med en tung sladd där inteHej på er alla!
Råkade ut för lite vatten på isen i går med min nyköpta 6000 som jag råkade trilla över och jag är jävligt glad att jag inte hade någon sladd med mig!
Hade inte varit så roligt med en tung sladd där inteHej på er alla!
Råkade ut för lite vatten på isen i går med min nyköpta 6000 som jag råkade trilla över och jag är jävligt glad att jag inte hade någon sladd med mig!
Fy f-n, dessa maskiner är inte skapade för dessa situationer.Hej på er alla!
Tjusigt, såhär såg det ut söndagkväll i Piteå//InfjärdenNågra bilder på min kvällsaktivitet på lederna Hertsö skoterförening:
Ser fint ut! Vad använder ni för utrustning att sladda med? :becky:Tjusigt, såhär såg det ut söndagkväll i Piteå//Infjärden
Diverse hemtillverkat som armeringssladdar skrap/hyvel modeller mm ungefär som de flesta andra.Ser fint ut! Vad använder ni för utrustning att sladda med? :becky:
Snart !.....Utveckling pågår i garaget just nu av en längre modell 120-130 bred, dryga 2 m lång i samma "Aluminiumgaller" modell (fyrkantprofil 40*40 alu) dock med kladdplatta och höj ocj sänk och kanske t o m tiltbar, vi får se, grejorna finns för det i alla fall , bara hantverket kvar.
Den kommer att högtidligen döpas till "Kajsa Warg" efter testkörningar, prototypkontroll och slutjusteringar.
Yes, bilder kommer i projektforumdelen snart
Vet ju inte riktigt vilket drag du har. Men Duells säljer då en bra modell på drag som vi använder oss av.Är det fler än jag somhar problemmed att draget på skotern inte håller.
Jag har varit ute nu i kväll o sladdat men draget är nytt men det håller inte det är ett rotax drag har ni tips.
Mycket tänkvärda ord, nu har man utökat sin vokabulär till nästa gång.:becky:"Gör som jag säger och inte som jag gör" är alltid en bra avslutning på en pedagogisk sejour.
Det är ju en del av tjusningen med skoteråka, att det jävlas lite, utan det vore livet trist.Mycket tänkvärda ord, nu har man utökat sin vokabulär till nästa gång.
Men Learning by doing, verkar då inte funka på mig, händelser som Tvärfara, Tvärgöra och brist på rätt utrustning, är ord som man känner igen alltför ofta. För man hann verkligt fundera på detta ett tag i ensamheten på skoterdynan.