Jag håller fullständigt med!Varför sladdar dom alltid leder som är jämna på filmerna, så där ser då aldrig lederna ut som jag sladdar. Filmen lever i sin egen värld som vanligt
vi har kört med en grävare och planerat ut vissa bitar av leden som var riktigt jobbiga på vintern men tyvär har jag inga bilder..Tänkte bara höra med alla led intresserade hur ni lägger upp hösten med röjning, brobyggen m.m?
Har själv tagit på mig ledansvarig rollen på ett område norr om Gävle. Tycker det skulle vara roligt att
se lite före och efter bilder med på det ni gör efter lederna
Mvh Fredrik
Om ni har dåligt i kassan så köper man en natovagn för 150-200 tkr eller? ;-)Nu börgar det dra i sladdtarmen funderar på o.....satan kaffet blir kallt. Vi har grymt dåligt med pengar i kassan har ni några tips på hur vi ska förbättra kassan.
En ide är ju som Arvidsjaur gjort köpt en nato-Hägglundare med diselmotor.
Drar en ATV med band bätte än en skoter.
Det ser bra ut höjdmässigt. Dock är det pudersnö i stora lass. VI har väl nånstans mellan 70-90 cm snö just nu. Skulle ha varit ut ikväll men skoternyckeln till klubbens skoter är inlåst.Lite dålig aktivitet det var här, hoppas det är för att ni är ute och trampar/sladdar. Var själv ute hela dagen igår och trampade upp leden Balsjö-Näsmark-Bjurholm ungefär 3-4 meter brett. Ca 50cm kallsnö. Hoppas bara det hinnar frysa på innan det kommer mer snö så då tror jag man kan få en ganska bra botten innan man rostar av sladden.
Hur ser snö/led läget ut annars??