Bara ge sig ut på älvenTar gärna emot tips om lämpliga sjöar i närheten av Sollefteå. Vill också åka vatten...
Bara ge sig ut på älven
Bara att åka till Backe och köra tävlingen under Fjällsjömarknan då
Han menar byn backe som ligger 5(?) mil norr om strömsund.Vilken av alla "backe" för mig det inte bara är 1st
Jag är sugen o fara uppåt ifall jag får ihop skotern!
Vilken av alla "backe" för mig det inte bara är 1st
Jag är sugen o fara uppåt ifall jag får ihop skotern!
åk mot krokom sen mot valsjöbyn ca 3 km in på den vägen kommer du till en badplats som heter böle sväng vänster där sen e de bara köra men inte alltför fin dag kanske för då e de fullt med dem som ska bada....fast de kanske du ska också.....:laugh: där e de rätt grund!Hej
Han bor i Östersund, finns det något i närheten?
åk mot krokom sen mot valsjöbyn ca 3 km in på den vägen kommer du till en badplats som heter böle sväng vänster där sen e de bara köra men inte alltför fin dag kanske för då e de fullt med dem som ska bada....fast de kanske du ska också.....:laugh: där e de rätt grund!
Jag å Jon har planer på att köra på flåsjön strax utanför alanäs i sommarpå lövberga camping som ligg 2 mil ovanför strömsund äre långgrunt och fint. sen finns kärleksviken eller va den heter som ligger vid tännviken också, utanför strömsund......
annars e de ju bara att komma till hoting så bärsa vi lite först och drar vattenraggen sen:evil:Backe mellan Junsele å Hoting.
Alldeles för mycket sten. Jävligt att komma in där med båt också.på lövberga camping som ligg 2 mil ovanför strömsund äre långgrunt och fint. sen finns kärleksviken eller va den heter som ligger vid tännviken också, utanför strömsund......