B
Buktholmen
Jaha. Okej då vet jag Kanke dum fråga, men vad är de?Inte styrstång.. Utan en relocator av stången. Tack för komplimangerna allihopa! Det värmer att höra.
Jaha. Okej då vet jag Kanke dum fråga, men vad är de?Inte styrstång.. Utan en relocator av stången. Tack för komplimangerna allihopa! Det värmer att höra.
Men jag kan gissa att ni kör med 25-32mm kammar för topphastighet eller är jag ute och cyklar?Ang tunnelutsläpp så är det ju smart på ett vis ljudet absorberas bra..Men nackdelarna är tråkiga värre,!iMan tappar allt vad gummi grepp heter i mattan... Man har ju otroligt bra grepp även helt utan kammar,,dvs i gummit direkt mot snö,,men blir mattan smutsig av avgaser,,eller vad som hellst så tappar man en hel del grepp. Prova tvättqa bildäcken med avfettning och testkör i snö så fattar man .... Jag och kompisarna tvättar mattorna med jämna mellanrum med avfettning för att garantera bästa gerpp hela tiden,,trotts sidoutblås kommer det i vårat fall 2-takts slem på mattan = än värre
Jag skulle tveklöst gjort tunnelutsläpp om det inte vore för detta problem.
Men du har ju du våldsamma kammar så det går nog bra ändå
Jo jag var även lite rädd hur det skulle bli av värmen från turbon, men efter jag pratat med Chad Rebec så blev jag lugnare. Och det är ju så här dom flesta "stor pöjka" i landet på andra sidan pölen gjort. Och som sagt, jag eftersträvar ju inte optimalt grepp på led/packat före. Och det jag tappar i grepp får jag kompensera i trackspeed! Även andra stora företag typ impulse turbos kör ju med tunneldump. Tror på den lösningen på en mountain, Man tappar ju en hel del vikt. Och kan täppa igen hålet i tunneln.Ang tunnelutsläpp så är det ju smart på ett vis ljudet absorberas bra..Men nackdelarna är tråkiga värre,!iMan tappar allt vad gummi grepp heter i mattan... Man har ju otroligt bra grepp även helt utan kammar,,dvs i gummit direkt mot snö,,men blir mattan smutsig av avgaser,,eller vad som hellst så tappar man en hel del grepp. Prova tvättqa bildäcken med avfettning och testkör i snö så fattar man .... Jag och kompisarna tvättar mattorna med jämna mellanrum med avfettning för att garantera bästa gerpp hela tiden,,trotts sidoutblås kommer det i vårat fall 2-takts slem på mattan = än värre
Jag skulle tveklöst gjort tunnelutsläpp om det inte vore för detta problem.
Men du har ju du våldsamma kammar så det går nog bra ändå
ser fint ut=) närbild på bakljuset tack, vars fick du det ifrån?