Ja, jag kanske ska tillägga att det är enkel väg...Nästan 60 mil t.o.r (58 för att vara exakt! :O ) är ju egentligen idiotiskt, men vad gör man?
Likadant när jag köpte Nytron, 28 mil enkel väg. Men jag krusar inte handlare om jag måste be om ursäkt för att jag kommer och stör dom på deras arbetstid.
När jag köpte Nytron jag hade före den jag har nu var jag nästan påväg att avbryta köpet nån vecka före leverans-jag skickade ett mail från jobbet när dom hade fått hem skotern för att fråga vilket regnr det var så jag kunde försäkra den. Det krävdes tre(!) mail under två dagar (Totalt skrev jag alltså en fråga, men fick skicka två påminnelser under totalt tre dagar.) innan försäljaren bemödade sig med att svara, och det var först efter att jag skrev att jag blev irriterad av att inte få ngn respons som han svarade. Han skyllde på att han hade haft så mycket att göra att han inte hade haft tid.
Där var det riktigt nära att jag gav fan i alltihopa-om en försäljare inte har tid att kolla i sina papper på ett regnr och kan prioritera tiden det tar att skriva det i ett mail, då har han myyycket att göra!
Hade jag inte redan lämnat inbytet hos dom så...
Fast det är klart-jag köpte ju Nytron jag har nu året efter -den gången rent köp- och då gick jag inte till samma handlare.