Åka till British Columbia i Kanada?

Kid1000

Välkänd medlem
13 sept 2006
158
0
6
Insjön
Hej vi är ett gäng som vill dit om ett par år, vad har ni för tips och att tänka på?

Revelstoke och Jackson Hole är givet, något annat?
Bästa skoteruthyrare, prisnivåer o så vidare?
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Känns det inte lite tidigt att fråga om uthyrare och priser om ni ska dit om några år?, rätt mycket lär väl hinna ändras
 
D

Deleted member 9532

Jag, farsan, farfar och farbror ska försöka dra oss till Canada inom de närmsta åren. Längtar sjukt mycket.
Känner en som precis varit iväg och enligt honom så var det mellan 4-7 meter snö överallt. Jag ska försöka ta reda på vart det var.

Ska se om man hinner med lite vattenskoter i thailand också:D
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
vill minnas att jag läste om en canada/usa resa för någon månad sen i en svensk skotertidning
 

aman_junior

Välkänd medlem
25 apr 2006
1.330
1
16
Lill byn
Jag, farsan, farfar och farbror ska försöka dra oss till Canada inom de närmsta åren. Längtar sjukt mycket.
Känner en som precis varit iväg och enligt honom så var det mellan 4-7 meter snö överallt. Jag ska försöka ta reda på vart det var.

Ska se om man hinner med lite vattenskoter i thailand också:D

Vattenskoter & skoter går inte ens att jämföra efter jag själv kört i thailand.
Möjligen om man hade sin egen & kunde fara just precis dit man ville, men annars så, nej :p
 
D

Deleted member 9532

Vattenskoter & skoter går inte ens att jämföra efter jag själv kört i thailand.
Möjligen om man hade sin egen & kunde fara just precis dit man ville, men annars så, nej :p
Jodå, det håller jag med om:)

Körde vattenskoter i Tunisien för några år sen, det var inte alls lika roligt då man skulle hålla sig inom synbart avstånd :(

Annars är det skitkul!
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Sen är de vattenskotrar i utlandet inte lika vassa som en som du köper här i sverige, grymt stor skillnad imo
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
LÄSTE...
Oj va trevligt det såg ut att vara, det lät som om det var fysikt jobbgt :)
Skotervalet var nog bra med tanke på snömängden.

Som du förstår så är jag avundsjuk som fasen :cool:
Bra story och fina bilder KANON.
Ligger det fler bilder ute digitalt så kollar jag gärna in dom.
 

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Det finns massor av bilder kvar, men ev så kommer det en artikel till, annars så blir det kanske en webbaserad story..
Jag vill inte förekomma dessa artiklar, men nån bild kan man väl bjuda på...