Standard IQR boggien men med 144" skenor, som vi förövrigt inte har lyckats komma fram till märke på. Det är inte några RMK skenor då den är byggd för 8" hjul men det verkar inte vara klassiska Ice skenor heller då det inte finns deras, eller nått annat märke nånstans för den delen...BG: jag kommer inte ihåg om de e avhandlat, men vilken boggie använder du?
Inga problemAlright tack tack
Tja vi kan ju testa iaf, slänger upp en på den. Den har som sagt inga märken, loggor eller liknande utan är helt anonym... Kanske är nån lustig oem variant, vad vet jag.BG: Om du har nån bra bild på skenorna kan vi nog hjälpa er att komma på vad dom kommer ifrån
Gjorde ett undantag idag Och jo nån film borde man nog kunna lägga upp, ska bli kul o se hur bra de går att fånga när färmst asker klättrargodis är väl bara tillåtet på lördagar? :beer: det ser ju iaf ut som om någon inte vill bli ståendes i skogen med trasig rem i vinter iaf :laugh:
förresten det är lag på att ni måste visa nå schyssta filmer med hjälmkameran
Nu har asker inte svarat än så jag säger att det stämmer alldeles ypperligt, en Can-Am 450 bör anlända under nästa veckakan din nya leksak heta Can-am?
TackGrymma skotrar som ja inte är ett dugg avundsjuk på...nä men riktigt snyggt jobbat! :beer:
Haha man kan ju som inte stå utan vaman vill ju inte vara rädd för att inte ha en extra rem hemma länge sedan man såg något från jessi james kom jag på nu när jag så tidningen
Mina remmar kostar ca 400kr styck och askers ca 550kr styck. beroende på dollarpriset då...Hur mkt fick du ge för remmarna?
jag inhandlade mig 3st 166remmar i fjol från ebay för ca 600:-st, kul att veta hur mkt ni +a på remmarna . .
En Tachyon XC, som sagt ful som stryk men ska va rätt bra...Vad är det för kamera?
Haha REV-chassit är för fegisar550?? 400????? fan nu framstår ni som lite snåla grabbar som inte köpte fler remmar ;-) keep it going grabbar! väntar spännt på ögonblicket då ni säger att ni skojjar och att ni egenteligen håller på att bygga 2 tripperREVar ;-)
Ursäkta min offtopic fråga hoppas det är OK att jag lånar tråden för en liten fråga men känns onödigt att starta en tråd för detta, vad betyder OEM? jag förstår att det är orginaldelar osv men vad betyder de?Haha REV-chassit är för fegisar
Och trots priset tycker man ju att fem remmar var (jag har sen tidigare köp) borde räcka ett tag Men visst är det billigt när man jämför med de vidriga oem priserna...