Jag säger ju de!! :hahaha:Nu är ni väll ganska OT eller ?
Efter lite stirrande på bilden så ser det bättre ut med skidorna som ni har dom nu Men asker skulle ta och lacka om spindlarna röda
Jo, lite Jo, spindlarna ska bli röda tycker ja ozåNu är ni väll ganska OT eller ?
Efter lite stirrande på bilden så ser det bättre ut med skidorna som ni har dom nu Men asker skulle ta och lacka om spindlarna röda
ja just nu så bor jag 45 mil ifrån skotern så de är svårt att få den färdig, men det är bara en kylare och matta som fattas sen några timmars skruvning, men de är ju tjejen som ska ha den så de va väll inte så nogaNär kommer ditt bygge upp?
En Helmörk/svart lång IQ = Dräggel!
Håller me dig Robin, riktigt läckert!En Helmörk/svart lång IQ = Dräggel!
Tycker helt klart att du är inne på rätt spår!
Just ja fan dom där ***** fotholkarna, blev man ju påmind om att dom oxå måste fixas Och ingen hasplåt heller tyvärr, det är förövrigt två olika saker, den sista skapelsen är ett verktyg som Asker gjort för att fixa något som har med motorn att göra. Småsvårt att gissa ja men vafanfotholkar eller hasplåt
Känner ett visst agg här...? :laugh: :hmmmm:,synd dock att polaris texten satt nedanför avgasporten för det hade inte gjort något om den försvann! :eviltongue:
Även det en bra gissning då det ligger rätt nära att ta tag i, men inte än alltsåluftburk då
Haha ja det är rätt roligt att Asker egentligen är Skidoo fanatiker men kombinationen IQR chassi och Polaris WC motor var en för grym kombo så han kunde inte låta bli att byta märkeKänner ett visst agg här...? :laugh: :hmmmm:
En Helmörk/svart lång IQ = Dräggel!
Tycker helt klart att du är inne på rätt spår!
Kom på att jag glömde tacka för kommentarernaHåller me dig Robin, riktigt läckert!
Nu går jag emot de flesta och säger att Bamsegrills är snyggast, va en riktigt läcker färg!
Detta stämmer helt korrekt :beer:Dropbrackets...