A-C F7 -05

crosscalle

Välkänd medlem
21 nov 2010
380
0
16
Piteå
IMAG0238.jpgIMAG0239.jpgIMAG0242.jpg

Här kommer lite före och efter bilder på "spindlarna" och ett blankt styrstag :heh: Hoppas på att få framvagnen från pullverlack imorrn, så blir det lite "fredagsmys" i garaget :eyebrows:
 

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
wurth har ett svart medel som heter rtv silicon och det har jag använt och det stelnar inte utan e lite elastiskt.. och det blir tätt.

fint bygge följer. blev lite avis på hur fint garagegolv du har!! haha
 

crosscalle

Välkänd medlem
21 nov 2010
380
0
16
Piteå
wurth har ett svart medel som heter rtv silicon och det har jag använt och det stelnar inte utan e lite elastiskt.. och det blir tätt.

fint bygge följer. blev lite avis på hur fint garagegolv du har!! haha
Ok tack för det, har köpt Arctics orginal silikon, ska tydligen vara sjukt bra...
 

crosscalle

Välkänd medlem
21 nov 2010
380
0
16
Piteå
Fredagsmys i garaget vart det en stund iaf, sen tog ölen över. Och idag är "dagen efter" och det händer garanterat ingenting på mekfronten idag :bigsmile: Grymt nöjd med resultatet är jag, nu blev man sugen på att börja med boggien också...
 

Attachments

Einbach

Välkänd medlem
7 feb 2008
174
0
6
Luleå
Var lämna du in framvagnen på lack? Jag går själv och stör mig på att armarna är gråa. tycker det förstör hela looken på skotern.
 

crosscalle

Välkänd medlem
21 nov 2010
380
0
16
Piteå
Här har det inte hänt så mycket mer egentligen, har däremot varit och bromsat maskinen hos Odysse i Luleå. Den gav som mest 157,5hk@8000rpm, riktigt nöjd med effekten och Dysses jobb! :)
 

Attachments

SkoterAd

Välkänd medlem
3 sept 2010
417
0
16
Piteå
Du har ingen film/bild när du kör med den, den borde ju röra på sig rätt så bra!:eyebrows:
 

Grahn

Välkänd medlem
1 jan 2000
456
1
18
45
Norrlänska skogen
Eftersom :hahaha:göken här har sirap i venerna så lägger jag upp en bild på maskinen
i princip färdig för vintern
:beer:
[/URL][/IMG]
 
Last edited: