A-C F7 -05

ward

Välkänd medlem
20 feb 2012
538
1
18
Piteå
Tror det är nån ny sorts lus. Tror man måste bränna bort skiten för å bli kvitt den;)
Jo den är inte att leka med den där lusen, Hört att den sätter sig på snåltarmen och att man får 6 fingrar av den ;P
 

Knacket

Välkänd medlem
22 jul 2012
744
0
16
Skellefteå
Jo den är inte att leka med den där lusen, Hört att den sätter sig på snåltarmen och att man får 6 fingrar av den ;P
Sade en illaluktande Pitbò som inte ens står nog högt i näringskedjan, dvs ELITSERIEN! ;) (skämt & sido)

Vacker liten pryl förövrigt, fulländat garage, A-C både på golvet och på väggen tillsammans med SAIK. :D
 

crosscalle

Välkänd medlem
21 nov 2010
380
0
16
Piteå
Tack niklasisberg, japp dom målade jag själv med vanlig "heatproof" färg från Laitis. Verkar hålla helt ok. Sen till er andra så handlar tråden om skotern och inte vilket hockeylag ni tycker är bäst, men lhf står ju verkligen för en väldigt underhållande och målrik anfallshockey ;) Skämt och sido, ska uppdatera tråden med mer bilder osv på vad som hänt till denna säsong.
 

crosscalle

Välkänd medlem
21 nov 2010
380
0
16
Piteå
Ja inte är det direkt någon snömaskin, får jobba på en film, skotern har iaf fått Öhlins dämpare i fronten. Står just nu utan boggiedämpare pga renovering av dessa, tror även att Grahn ska ha några fler bilder än jag på den :)
 

crosscalle

Välkänd medlem
21 nov 2010
380
0
16
Piteå
Börjar eventuellt vara sugen på att byta till något längre, är någon intresserad av en f7 där inget lämmnats åt slumpen så skicka ett PM, och NEJ den är inte billig :) Endast intresserad av byte i sådana fall...
 

crosscalle

Välkänd medlem
21 nov 2010
380
0
16
Piteå
Maskinen är såld, återfinns numera på Storfors Varv i Piteå. Nu rattar jag en Xf800 HC LTD -13, känns helt sjukt fantastiskt! :heh:
 

odysse

Välkänd medlem
17 jan 2008
3.531
3
38
luleå
va du är ju inte klok , man kanske åker skönare på XF men de måste ju vara en mopped i jämförelse prestanda mässigt :)
 

crosscalle

Välkänd medlem
21 nov 2010
380
0
16
Piteå
va du är ju inte klok , man kanske åker skönare på XF men de måste ju vara en mopped i jämförelse prestanda mässigt :)
Hehe nä inte är man klok :) Prestanda mässigt är det säkert ganska stor skillnad, fast det är helt galet gassvar i xf:en, och skönt går den! ;)