Efter att ha fått ett efterlängtat brev från skattemyndigheten, så är det inte så jättebråttom med min frontbåge-dom vill ha ungefär en halv ProRmk av mig som stöd för sin verksamhet...
Inte riktigt vad jag hade hoppats på kan man säga, så jag får tyvärr avvakta en stund tror jag.
Hursomhelst, jag ser att du (igen?) monterat Foxarna fram, hur har du gjort med ledlagret? Eller satt det redan ledlager på dom?
Jag var inne på att Rmk:n ville ha lite fastare fjädring fram då jag kört dom med både lite mjukare och hårdare setup, men innan jag gjorde något åt saken skickade jag ett mail till mekanikern/hjälpryttaren åt Burandt med resonemanget: Det finns antagligen inte många utanför Polaris R&D som provat fler typer av setups.
Fick det här som svar:
Hey Tobbe!
Yeah we are so busy, it's going to be a great season. To answer your question; the front OEM shocks are great. The rear skid spring on the other hand needs to be a little bit stiffer. You can turn up the preload on your rear spring to help it. Just turn your spring up about half an inch. That will help you out oat. Hope to see you again this winter!
Blev helt plötsligt lite osäker på ett byte av framdämparna-på ett sätt vill jag göra det bara för att det inte är std-och det är alltid kul med förändringar, men att förändra till det sämre...mja.
Men det kliar i fingrarna när det ligger ett par på hyllan!
(Otroligt nog är Float X tyngre än original!!)