Arctic Cat 2012

drdryyls

Välkänd medlem
28 dec 2005
1.112
51
48
Örnsköldsvik
Saxat från Snowgoer mags twitter-flöde:
We just got word that Arctic Cat will unveil another all-new 2012 snowmobile at 1 p.m. this Saturday at Haydays

Ska man gissa på race maskinen?
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Saxat från Snowgoer mags twitter-flöde:
We just got word that Arctic Cat will unveil another all-new 2012 snowmobile at 1 p.m. this Saturday at Haydays

Ska man gissa på race maskinen?
Ja med största sannolikhet så är det den.
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Det är väl så här ni kommer köra in maskinerna?? :)

[video=youtube;-kQ9UX3iXtk]http://www.youtube.com/watch?v=-kQ9UX3iXtk&feature=share[/video]
 

krilleprupp

Välkänd medlem
7 mar 2011
140
0
6
Någon som hämtat sin M eller Xf ännu? såg på blocket att någon säljare redan fått hem några så upp med bilder om ni hämtat eran maskin!
 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Nian har fått hem ett gäng F800, F1100 & M800 vet jag i alla fall. XF har nog inte börjat dyka upp än tror jag.
 

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
49
Leksand
thullen.se
Åhhhh.. min åf verkar vara på resa så men är nog på jobbet på måndag. då får han fasiken beställa hem min maskin. Om den inte redan är på gång.
 

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Nu har det börjat komma in maskiner till byn...
Maskinerna ser riktigt bra ut, känns gedigna.
Lättskruvade ser det ut att vara. Tar man bort överdelen med lysen samt tar bort pipan som ligger över motorn blir det helt frilagt och mekvänligt.











 
Last edited:

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
Tyckte dem sa att det skulle bli något typ av fack när jag pratade med Åf under Nolia, påpekade att det såg obra ut med den lösningen och han höll med till fullo.

Svårt att se om det är en lucka eller om det lämnat det öppet, f-n jag som ska sälja och köpa kåk, blir grymt sugen på en Proclimb alt. en pro rmk....
 

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
ser ut som ett perfekt ställe för förvaring eller vad som helst, jag älskar looken på de nya chassiet, och jag har inte, och kanske inte annan heller har sett tillbehörskatalogen. För de lär ju komma något som ska sitta där, och finns de inget som ska sitta där, så blir jag förvånad.
eller blir jag de :)
 

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Vi trodde också att det skulle vara ett täcklock eller nåt över hålet. Men det sittter ingenting på varken HCR:en eller F8:an...
Snart om nån timme är det dags att skruva ihop en M800 Sno pro...
Önskas mer bilder?