Grymt! Spännande att se vad resultatet blir och vad du tycker om detFår nog hem mitt BMP Steg2 kit idag lr imorgon! Topp, pipa, bullydog för å chippa ecun samt variatorkit. Chippet ska styra bensin, tändning, oljepump mappningen. Avgasventilerna har också en egen map men den märkte BMP ingen skillnad på att ändra så den lät dom vara original. Blir spännande å se hur det kommer lira. Tänkte jag skulle få den dynokörd men verkar vara svårt å få tid för det
Finns inga återförsäljare i Sverige. Finns däremot 2 st i NorgeVill själv köpa en GGB Trail can till min SKS. någon som säljer dessa i sverige?
Lite roligt, i norge får man ju knappt åka skoter men där säljs det GGB cansFinns inga återförsäljare i Sverige. Finns däremot 2 st i Norge
Får nog hem mitt BMP Steg2 kit idag lr imorgon! Topp, pipa, bullydog för å chippa ecun samt variatorkit. Chippet ska styra bensin, tändning, oljepump mappningen. Avgasventilerna har också en egen map men den märkte BMP ingen skillnad på att ändra så den lät dom vara original. Blir spännande å se hur det kommer lira. Tänkte jag skulle få den dynokörd men verkar vara svårt å få tid för det
Lirade jävligt bra måste jag säga. Men jag uppgraderade ju till steg3 med ett durability kit då 24mx hade må kampanj. Kommer flytta över prylarna på min nya maskin.
Ljudet är ju verkligen hårresande bra med bmps pipa.
Vart aldrig å bänka den. Krockade alltid med tiderna så jag gav upp tillslut. Man kanske skulle gjort de nu.... Får ringa å prata med han
Ja det kanske är den bästa lösningen egentligen Men då min sks ska kapas ner till en kortbandare så blir nog turbo lite överflödig (sen är det så dyrt att kapa axys då även kylarna är lackad så jag har vart tvungen att köpe en olackad tunnel så är redan uppe i 58k för matta, chassie, skenor och dämpare, så jag tänkte nog satsa lite på portning och ev nån pipa. Men det blir ju såhär når man vill ha en maskin som polaris vägrar bygga i fabrik...Org pipa funkar jättebra med lite laddtryck. 0.4bar å man rastar sidewinders. Mer behövs inte