eller inte vågat puscha på gränserna!:rock::beer:
4år då har man inte kört nå skoter på dem åren
eller inte vågat puscha på gränserna!:rock::beer:
4år då har man inte kört nå skoter på dem åren
Japp, nära kusten nån km hemifrån... Snöat nån mm inatt.. Prognoserna talade om en del snö till veckan, men verkar ha ändrat sig, tyvärr...What? Är det där i kalix? :O
Vart i Kalix är det så där ? Där jag har kört ser det då inte ut så där. Mycket mer snö. Lederna är ju kör bara.Japp, nära kusten nån km hemifrån... Snöat nån mm inatt.. Prognoserna talade om en del snö till veckan, men verkar ha ändrat sig, tyvärr...
Nog går det att köra på leder och många andra ställen. Det där stället är det mest extrema jag har sett, beror säkert på att det är en tät granskog. Det är mellan Lappbäcken och Baskeri.Vart i Kalix är det så där ? Där jag har kört ser det då inte ut så där. Mycket mer snö. Lederna är ju kör bara.
Med en Forest Fox!!! Trodde dom var "osänkbara"...Lynx kan också...
Ja, det är dom..Med en Forest Fox!!! Trodde dom var "osänkbara"...
Näe man kan ju tro det:hmmmm2: men mannen är ju från vårat kära grannland i väst så vad kan man vänta sig men hans hustru och jag hade samma lösning på problemet att dra den framåt med handkraft, han borde lyssna mer på sin hustrudom hade nog inte den största skotervanan gissar jag
Aj aj aj - det tar hårt på egot sånt där... när kvinnan har rätt på "mannens" område...... han borde lyssna mer på sin hustru