4
426H
Cool skorsten på nytron.Bilder från dagens tur, jag skulle trampa upp en led till...
Cool skorsten på nytron.Bilder från dagens tur, jag skulle trampa upp en led till...
Jag och en polare var ut en sväng idag också, så det blev några fastkörningar då vi var och lekte i över 50cm puder
Var Bra med snö, dock lite för mkt snö för kortbandare :laugh: Så till nästa år blir det förlängning eller skoterbyte
Beror på liite vad det är för snö oxå... sen kanske på föran då =)Öhh, jag har en sxr 500 och vi har 50 cm snö typ och har då inte kört fast än går typ inte kört fast typ 2 gånger i nån plogkarm.
Öhh, jag har en sxr 500 och vi har 50 cm snö typ och har då inte kört fast än går typ inte kört fast typ 2 gånger i nån plogkarm.
..och hur man kör såklartBeror på liite vad det är för snö oxå... sen kanske på föran då =)
Öhh, jag har en sxr 500 och vi har 50 cm snö typ och har då inte kört fast än går typ inte kört fast typ 2 gånger i nån plogkarm.
Ja det är ju inte det snyggaste men bra när man vill ha lite grejer bak på tunneln + att den blev mkt tystare nu hör man variator skramlet istället. Men vad gör det på en så redan ful skoter den kan ju knappast bli fulareCool skorsten på nytron.
jag har kört kanske 80 mil denna vinter men som sagt går inte att köra fast när dom där 50cm sprutat bort då har du fullt fäste igen på backen så jag vet inte vad problemet är?Då har du inte kört tillräckligt som man brukar säga
jag har kört kanske 80 mil denna vinter men som sagt går inte att köra fast när dom där 50cm sprutat bort då har du fullt fäste igen på backen så jag vet inte vad problemet är?
ja jag gillar ju kakor så men det ända problemet är att jag byte till en viper mountain idag och då är det 1m för lite snöDå låter det som ni har väldigt tråkig snö att köra i om det bara "sprutar bort", och sen sa jag inte 50cm, jag sa över 50cm.
Men visst, lasta skotern din på ett släp och kom hit och kör upp där vi var och körde utan fastkörning så ska du få en kakburk av mig :bootyshake:
Ja Hogstrom här syns det ju att grejerna används :rock: