Fråga WSA - Allt om nya serien!

P

PeP

Startlista

Hej!
Jag har anmält mig till hela serien och fick ett mail där det stod att man kunde gå in på en länk och titta vilka fler som anmält sig i min klass. Det fungerar inte! Varför, eller när kommer man att kunna göra det?

Per
 
E

Ej medlem/Inloggad

Hej!
Såg att Sm-finalen krockar med 4:e deltävlingen till WSA.... Kommer ni att göra nåt åt det? Man vill ju inte missa sm-finalen samtidigt som man inte vill missa en deltävling om man satsar på WSA också.
 
E

Ej medlem/Inloggad

Hej!
Hur många måste det vara i en klass för att den ska köras? Om det blir för få får man chansen att byta klass då?

Anna-Karin
 
E

Ej medlem/Inloggad

Petter_Fagerstrom skrev:
Hej Per

Om du kollar på den sidan som laddas in när du klickar på länken så finns det alla tävlingsdagar så det är bara att välja tävling så ser du startfältet.
sorry fungerar forfarande inte!!!
 
E

Ej medlem/Inloggad

Ej medlem/Inloggad skrev:
Hej!
Hur många måste det vara i en klass för att den ska köras? Om det blir för få får man chansen att byta klass då?

Anna-Karin
Vi kommer att köra samtliga klasser som det går att anmäla sig till.
Så det blir "aldrig" för få.
 
E

Ej medlem/Inloggad

Ej medlem/Inloggad skrev:
sorry fungerar forfarande inte!!!
Det fungerar för mig i allafall, ring mig på 070-2644490 så ska jag försöka att hjälpa dig.
 
E

Ej medlem/Inloggad

Ej medlem/Inloggad skrev:
Det fungerar för mig i allafall, ring mig på 070-2644490 så ska jag försöka att hjälpa dig.
Tack! men det funkar nu.=)
 
E

Ej medlem/Inloggad

Hej!
Kan ni inte uppdatera sidan? Och det vore roligt om ni kunde lägga ut startlistor och sådant på hemsidan så man kan kika där. (råkade radera länken som jag fick.....) Kanske kan man lägga ut mer info om varje tävling för sig, som vart det ska vara (hur man hittar dit), förslag på boende etc.?

/Andreas
 
Ej medlem/Inloggad skrev:
Hej!
Kan ni inte uppdatera sidan? Och det vore roligt om ni kunde lägga ut startlistor och sådant på hemsidan så man kan kika där. (råkade radera länken som jag fick.....) Kanske kan man lägga ut mer info om varje tävling för sig, som vart det ska vara (hur man hittar dit), förslag på boende etc.?

/Andreas
Startlistan finns i länken som vi skickade till dig, har du tappat bort den så slå ett mail till info@wsaracing.se så skickar vi en ny.

Här finns info runt alla tävlingar, boende osv http://www.wsaracing.se/race/series2005.pdf samt aktuell körordning, kan eventuellt bli reviderad innan tävlingen http://www.wsaracing.se/race/korordning.pdf.
 
Last edited:
E

Ej medlem/Inloggad

SnoX, inte för alla?

SnoX, inte för alla?

--------------------------------------------------------------------------------

Hej alla glada cross entusiaster. Tyvärr har jag läst körordningen först idag för tävlingen i Sollefteå och ville komma med ett inlägg. Naturligtvis skall Proklasserna vara grädden på moset i dessa tävlingar men jag ser det lite som en skymf emot våra ungdomar och damer samt alla andra förare som gör sitt bästa att tävla och skaffa sponsorer. Varför skall de komma i skymundan? Kan man inte lägga finalerna så att även de kan få visa upp sig mot publik och sponsorer. Alla som är med och tävlar lägger ner massor av tid och pengar men vad är vitsen med att åka land och rike runt för att sedan bara gömmas undan. Då kan man lika gärna ta bort de klasserna, men gör man det vem skall då växa upp och bli en Proförare? Borde inte alla ha en chans att synas?
Om jag förstod rätt med depån så skall inte publiken få gå in där, kan det stämma? Skall det kosta pengar? Vem skall betala det?
Vitsen med öppen depå är bla att kunna visa upp sina sponsorer, om den är stängd kan inte ens Proförarna profilera sig.

Per Peterson
Glansgårdens Bil & Motor AB
Borlänge
 
Ej medlem/Inloggad skrev:
SnoX, inte för alla?

--------------------------------------------------------------------------------

Hej alla glada cross entusiaster. Tyvärr har jag läst körordningen först idag för tävlingen i Sollefteå och ville komma med ett inlägg. Naturligtvis skall Proklasserna vara grädden på moset i dessa tävlingar men jag ser det lite som en skymf emot våra ungdomar och damer samt alla andra förare som gör sitt bästa att tävla och skaffa sponsorer. Varför skall de komma i skymundan? Kan man inte lägga finalerna så att även de kan få visa upp sig mot publik och sponsorer. Alla som är med och tävlar lägger ner massor av tid och pengar men vad är vitsen med att åka land och rike runt för att sedan bara gömmas undan. Då kan man lika gärna ta bort de klasserna, men gör man det vem skall då växa upp och bli en Proförare? Borde inte alla ha en chans att synas?
Om jag förstod rätt med depån så skall inte publiken få gå in där, kan det stämma? Skall det kosta pengar? Vem skall betala det?
Vitsen med öppen depå är bla att kunna visa upp sina sponsorer, om den är stängd kan inte ens Proförarna profilera sig.

Per Peterson
Glansgårdens Bil & Motor AB
Borlänge
Se svaret i förra tråden.
Petter F
 
E

Ej medlem/Inloggad

Poäng

Hej!
Vart kan man läsa hur poängräkningen fungerar?

Andreas
 
E

Ej medlem/Inloggad

Blir det nåt i Avesta???
Vakna nu, är fan rent hopplöst få någon aktuell info om sno-x serien....
 
E

Ej medlem/Inloggad

Jokkmokk

Hej!

Blir det lördag-söndag tävling i Jokkmokk? Och hur kommer det att gå till? Står 2-3/4 och delt 2,5, vad menas med det?

/Andreas
 
E

Ej medlem/Inloggad

lite trött man blir på liknade inlägg

Ej medlem/Inloggad skrev:
Bäva månde mygelfarfar wallhärk & co...
KÖR HÅRT!!!!! VI FÖRARE BEHÖVER NY TÄNKANDE!!!!!!!!!
Om man försöker smutskasta någon gör det då i sak till den som äran ska ha, för att denne ska ha möjlighet att ge svara på tilltal.
Men inte! Här skriver man ett inlägg man inte står för, lite sandlåde nivå på det här. Underteckna då med ditt namn så att de som läser vet vem som tycker vad.
Men visst gör som resten av Svenska folket stå i bakvattnet och gapa, tillslut drunknar man i sin egen skit!
PS. Ta då upp vad alias ? har myglat med så att andra förstår vad du menar!
Varför ingen vet vad du vill är kanske en effekt av ditt sätt att komunisera, Vad var det det stod? Man vet inte förens man provat!!!typ
Prova att prata med personerna du hackar på! Du kanske får ett svar?
Mvh........
TMC
Ted Honkala