dom som sitter på duger väll?Tja !
kan nån tipsa mig om ett par bra skidor till rtx för ledkörning ? ganska hårdpackade leder !!
dom som sitter på duger väll?Tja !
kan nån tipsa mig om ett par bra skidor till rtx för ledkörning ? ganska hårdpackade leder !!
jaha, men köp ett par vanliga då, mtx och slp pp skidor är tungstyrda på led!nja jag har mtx skidor på min och dom blir tungstyrda efter leden tycker jag ? men det kanske beror på skidtrycket ?
Köpte ett sånt där kitt att montera runt ljuddämparen till min phazer i veckan, kostade ungefär 1000 kr med då följde allting med, finns hos Mats skoter i Lillholmsjö, antar att det inte är allt för stor skillnad till en nytro
Jag har faktiskt inte hunnit testa toppfarten än, har bara lekt i skogen hittillsblå-silver-blå: 35 - 101
silver-blå-silver: 20 - 52.5
b-s-b er original xtx-fjær. Hvïlken toppfart får du på scooteren nu?
kanske, men bara mattan kostar ju typ 6-7-8-9000Funderar på att förlänga min nytro nästa vinter till 144" Jag har inte kunskaperna eller tillgång till verkstad för att göra detta själv så jag kommer isf att anlita nån skoter mek !
Jag tänkte bara fråga om det är nån här som förlängt sin nytro och vet vad detta kostar ? Klarar man sig med 25k tro ? alltså för delar + arbetskostnaden !
Släng på ett excellsystem, klart snyggast och trevligast ljud!Tja!
vaf tror ni om att montera en "japsdämpare" till en bil på en nytro ? typ en med 2" i inloppet och 4" ut omm an monterar en kona med 1 1/2" håll som alltså stryper utblåset från 10cm till typ 4cm ? detta borde väl ge lagom gött ljud men samtidigt ge ett visst motstånd till motorn ?
Vart köpte du ditt excellsystem? Hur många bananer fick du lägga ut? Svårighetsgrad i montering? Gav det någon märkbar effekt förutom sound and look?Släng på ett excellsystem, klart snyggast och trevligast ljud!