. . precis!Jag har ju inte hållit med erik riktigt som ni kasnke har läst, men håller verkligen med honom och dom andra om en sak : Förarbevisutbildningen måste ju verkligen förbättras!
Hallååå?Nog tror jag tävlings åkarna vill åka ut och leka med sin värsting ibland. Och jag tror ju knappast dom skulle sätta sig på en 550 om dom äger en pro 600 el 800. Inte ens om dom kör std 600 heller!
Håller med till 100%!men tabort tråden inann nån få syn på tråd jäven och inför skiten.
håller fan helt med dig!! å ni era ***** gamm gubbar ni är så ***** avensjuk så de finns fan inte. om ni var 16 så tror ja att ni inte skulle viljaNi äldre som sitter här och förespråkar effektgränser och dylikt tog säkert kortet vid 16 års ålder. När ni nu är så pass gamla att ni inte kommer bli drabbade av om nån ny lag stiftas, så är det ju ganska enkelt att sitta här och leka Dr.Phil.
Det verkar som att samhället tror att ungdomen var smartare förr. Jag tycker det är lite "Det var bättre förr" Syndrom på den här diskussionen.
Ja det kan man fråga sig! Svara på det, ni som är under 18 och skriver arga inlägg här...En sista fråga från mig....
VARFÖR kommer detta inte funka bra inom skoter, OM det nu funkar så bra inom MC..?
Ja det kan man fråga sig! Svara på det, ni som är under 18 och skriver arga inlägg här...
Ju fler som har skrivit "fjuniga" inlägg i denna tråd, desto lägre har nivån sjunkit. Och desto mer har jag blivit övertygad om att det vore rätt med effektbegränsning för icke-myndiga, plus ordentlig körkortsutbildning för snöskoter.
Detta är mitt sista inlägg och min sista läsning i denna tråd.
Tack för den storartade underhållningen!
Tror du att lätt MC fungerar?alltså allt under 60hk räknas ju som dött, tänk om killen som ska köra väger ca 100+, hur bra går de för han att ta sig fram på en skotern med så låg effekt tro?
Ja det kan man fråga sig! Svara på det, ni som är under 18 och skriver arga inlägg här...
Ju fler som har skrivit "fjuniga" inlägg i denna tråd, desto lägre har nivån sjunkit. Och desto mer har jag blivit övertygad om att det vore rätt med effektbegränsning för icke-myndiga, plus ordentlig körkortsutbildning för snöskoter.
Detta är mitt sista inlägg och min sista läsning i denna tråd.
Tack för den storartade underhållningen!
Det är inte ett försök att utrota allt vad roligt heter utan tvärtom. Det är ett försök att se till att vi alla får ha det roliga kvar även om man måste vänta i två år extra innan man sätter sig på en värstingmaskin.Jag tycker att allt de här med effekt begränsning låter så ***** idiotiskt så de är inte sant!
När man verkligen brinner för skotrar så låter de nästan som om de skulle vara ett försök att utrota allt va roligt heter..
alltså allt under 60hk räknas ju som dött, tänk om killen som ska köra väger ca 100+, hur bra går de för han att ta sig fram på en skotern med så låg effekt tro?
näe de är bra som de är tycker ja! behåll de!
Det är väl lika i de flesta samhällen där det går att köra skoter, man ser det när dom tar av sig hjälmarna vid Statoil.Vad grundar du "Snorungar på 16 år, tokkör inne i samhällen dygnet runt" på?
Vad jag grundar det på?Vad grundar du "Snorungar på 16 år, tokkör inne i samhällen dygnet runt" på?